Elämää VAG-kulkineen jälkeen?

Aloittaja RoccoScientist, 16.07.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Karvis

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 19.07.10 - klo:09:58
Nykyisessä on n. 27tâ,¬ edestä lisävarusteita..

Huh, on se kallista tuo rinkelin hankinta. Mulla ei maksanut koko auto noin paljoa ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

mol

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 19.07.10 - klo:11:53
Huh, on se kallista tuo rinkelin hankinta. Mulla ei maksanut koko auto noin paljoa ::)
Samoilla linjoilla Karviksen kanssa. Pitää vaan muistaa että kaikki on niin suhteellista ja se mikä toiselle on kymppi on toiselle kymppitonni...

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 19.07.10 - klo:09:58
Riittääkö 6tâ,¬ mihinkään? Itse olen aina laskenut että Audissa n. 15tâ,¬. Nykyisessä on n. 27tâ,¬ edestä lisävarusteita..

Kyllä se riittää. Sillä saan itselle "tärkeät" varusteet mukaan :) 27tâ,¬ olisi jo luksusta.

1.8 "APR" Q

Otsikon kysymykseen voisin sen verran vastata,että onkohan itsellä tuommoista aikaa tulossa koskaan. Sen verran laaja on VAG-ryhmän autojen tarjonta. Itsellä tällä hetkellä Audi ja Audissa tulen hyvin suurella todennäköisyydellä pysymään,tosin Quattrona.
Emännällä on Seat Leon ja on ollut hyvin tyytyväinen siihen,tosin citymaasturista haaveilee....eli silloin vahvoilla on Skoda Yeti.
Eli näillä näkymin jatketaan vielä (ties kuinka kauan) VAG-leirissä.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Rene

vanha jetta. oli oiva rassi itsellä 30Vuotta
Peugeot- täys paska vaihdoin vahempaan nissaaniin
Nissan- toiminut kuin unelma.
T4 toimi kuin unelma, lukuunottamatta yhtä jähdytin neste vuotoa.
Saab 9-5 toiminut kiitettävästi jotain pientä ollut.

Siinä uudempia ei jaksa kaikkia alkaa kertomaan olisin tässä vielä huomennakin  ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy