Amundsen navi ( octavia 2014 )

Aloittaja Occu14, 12.02.14 - klo:15:21

« edellinen - seuraava »

Occu14

Yritin etsiä googlesta tietoa Amundsenista ja silmiini sattui Skodan esittelyvideo, jossa mainostettiin lisävarusteena otettavan columbuksen tuomasta opastuksesta maxi dot näytölle. Briteissä elegancevarustuksessahan on amundsen vakiona. Toimiiko siis tuossa amundsenissakin opastus maxi dot näytöllä??

Lisäksi olisin kysynyt että onko tuossa amundsenissa oikeasti mitään muuta eroa boleroon kuin naviominaisuus?

Ajossa Octavia Facelift Style 1,4 Moonwhite panorama

Nykyinen Octavia Combi Elegance 1,4

Anzander

Jos navin opastuksesta puhut, niin ainakin jo allekirjoittaneen Superbissakin opastus tulee mittariston keskinäyttöön. Uudessa Ocussahan Amundsen taitaa olla taas vähän edistyksellisempi, mm. 0,8 tuumaa isompi näyttö löytyy, ja sormen lähestymistoimintoakin taidettiin mainostaa. Ja auton asetukset taitaa Maxi-Dotin sijaan löytyä nykyään Amundsenista.
Eroista Boleroon en tiedä. Mutu-tuntumalta kuitenkin sanoisin ettei navigoinnin lisäksi muita eroja ole.


Octavia4x4

Juu, kyllä Amundsenin ajo-ohjeet saa Maxi-dot näyttöön.
Konsernipelejä vuodesta 1993

Ante

Mitä eroa on uudessa Amundsenissa vanhan kanssa (2010 Octavia)?

Occu14

Onko mahdollista saada videon toistoa mistään medialaitteesta Amundseniin?

Ajossa Octavia Facelift Style 1,4 Moonwhite panorama

Nykyinen Octavia Combi Elegance 1,4

Occu14

http://volkswagen-navigationsystem.co.uk/navigation-units-skoda/columbus-ii-new-.html

Tuollanen osui silmään. Oliskohan niin että käy heittämällä, jos Amundsen kiinni? Jos Bolero niin sitten vaatii gps antennin. Taidanpa samoin tein ostaa jos käy heittämällä paikallaan ja auton valikot toimii niinkuin alkuperäisasennetussa columbuksessa

Ajossa Octavia Facelift Style 1,4 Moonwhite panorama

Nykyinen Octavia Combi Elegance 1,4

Skoc

Lainaus käyttäjältä: Occu14 - 18.02.14 - klo:22:22
Tuollanen osui silmään. Oliskohan niin että käy heittämällä, jos Amundsen kiinni? Jos Bolero niin sitten vaatii gps antennin. Taidanpa samoin tein ostaa jos käy heittämällä paikallaan ja auton valikot toimii niinkuin alkuperäisasennetussa columbuksessa

Itse en ole vielä keksinyt, miksi Columbus kannattaisi ottaa Amundsenin sijaan? Siis suhteessa hintaan...
Vielä ehtisin vaihtaa tilaukseen Columbuksen, mutta vaikka mulla on molempien ohjekirjat niin ei erot oikein aukea.

Columbuksen kanssa saisi:
- isomman näytön
- "sisäisen" muistin
- DVD-levyjen soiton + 5.1

Mitä muuta?
Octavia Elegance -15

Occu14

Jaakobinpainia tässä itekkin käy koko ajan. Isompi ja tarkempi näyttö on se mikä itseä kiinnostaa eniten. Totta kyllä että on helvatan kalliit tuumat kun mennään 5,8-->8"

Ei noissa muita eroja kai ole sun mainitsemasi lisäksi kuin näytön tarkkuus

Ajossa Octavia Facelift Style 1,4 Moonwhite panorama

Nykyinen Octavia Combi Elegance 1,4

Fokemon

Mulla oli Amundsen "1" edellisessä skodillacissa. Uuteen en ottanut, koska navina se oli surkea esitys. Toivottavasti uusi on parempi. Ja koska aina pitää perustella:
- Et voi tallentaa sijaintiasi
- Nopeus ei näy
- Nopeusrajoitukset ei näkyny (voi johtua kartasta)
- Osoitteiden tallennus suolesta
- Osoitteen haku vielä enemmän suolesta. Jos et ollut varma kaupungista, et löytänyt. Esim. rannikolla on aika hankalaa, kun et tiedä etsitkö osoitetta Raaseporista, Tammisaaresta, Inkoosta, Karjaalta, Bromarvista vai Snappertunasta. Ja siis silti yhteen paikkaan olet menossa.

Toimi toki mainiosti, niillä ominaisuuksilla mitä omasi.

sskoda

Yritin automyyjältä saada vastausta onko uudessa Amundsen+ navissa Viron, Latvian ja Liettuan kartat. Vastauksena oli että sisältää Länsi-Euroopan kartat. Nykyisessä Skodassa on Amundsen mutta näitä kolmea maata ei löydy navista.
Onko kenelläkään kokemusta uudesta 2013-2014 malleista mitä maita kartastosta löytyy?

zagg

Lainaus käyttäjältä: sskoda - 04.06.14 - klo:18:54
Yritin automyyjältä saada vastausta onko uudessa Amundsen+ navissa Viron, Latvian ja Liettuan kartat. Vastauksena oli että sisältää Länsi-Euroopan kartat. Nykyisessä Skodassa on Amundsen mutta näitä kolmea maata ei löydy navista.
Onko kenelläkään kokemusta uudesta 2013-2014 malleista mitä maita kartastosta löytyy?

BalticStates löytyy karttatiedostoista
.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy