Käyttäjätilastot - kommentteja ja analyysiä

Aloittaja Quality, 30.09.10 - klo:14:05

« edellinen - seuraava »

Kosti K Kelju

Ainakin Skulan postaamissa "jäsenissä" oli selvät merkit viagra yms markkinointiin. Toki voihan vigra-kauppiaskin olla isä joten aika mielivaltaista on  ;D

Skula

Ja syntymäpäivä 9/11 on aina pelottava!

Sori vaan niille joile se sitä oikeesti on, mutta harvemmin näin yleensä mietitään jonkun syntymäpäivää kun tuo päivämäärä mätkästään keskustelunaiheeksi  ::)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Korvaton

#32
Välillä pistää mietityttämään mitä varten Quality keräilee tietoja äänestysten jne... muodossa käyttäjistä.
Melko kattavia äänestyksiä järjestelee että hän tietää käyttäjien ikäjakauman,mieltymyksistä ties mitä kohtaan. Tokihan noihin ei tarvi osallistua ja laittaa oikeita tietoja mutta mikä on lopullinen tarkotus näissä?

Quality

#33
Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 06.01.13 - klo:10:49
Välillä pistää mietityttämään mitä varten Quality keräilee tietoja äänestysten jne... muodossa käyttäjistä.
Melko kattavia äänestyksiä järjestelee että hän tietää käyttäjien ikäjakauman,mieltymyksistä ties mitä kohtaan. Tokihan noihin ei tarvi osallistua ja laittaa oikeita tietoja mutta mikä on lopullinen tarkotus näissä?

Kyllä tarkoitus on aivan vilpitön. En tee äänestysten perusteella mitään muita johtopäätöksiä enkä käytä noita äänestysten tuloksia mihinkään muuhun. Tilastoja kerään ainoastaan sivuston oman tilastoinnin pohjalta.

Gallupien tarkoitus on lähinnä viihteellinen, vaikka joskus faktatiedoillakin on merkitystä.

Mielestäni äänestysaktiivisuus mittaa samalla kiinnostusta kyselyitä kohtaan.

Edit: Vielä täsmennyksenä, että kenenkään antama yksittäinen ääni ei tule missään vaiheessa näkyviin. Oma kanta ko. äänestyksessä paljastuu ainoastaan silloin, jos itse kommentoi sitä keskustelussa.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 06.01.13 - klo:04:26
Ihan mielenkiinnosta; Isäni on syntynyt oikeasti tuona päivänä ja sattuu asumaan pääsääntöisesti Suomen ulkopuolella. Jos hän olisi tänne rekisteröitynyt niin olisiko saanut "kenkää" syntymäpäivänsä perusteella? Aika törkeää. No toisaalta, heitettiinhän mutkin täältä jo kertaalleen pihalle kera n.1000 postauksen sen kummempia kyselemättä, että ei olisi ollut edes ensimmäinen suvussa. Aika mielivaltaista toimintaa vaikka toki yksityisten ylläpitämä palsta onkin. Jos syntymäaika on syy pihalle heittämiselle niin jo on teillä suppea elämä.
Pahoitteluni edelleen siitä sinun tapauksesta.

Emme poista ketään syntymäpäivän takia, vaan juurikin sähköpostisosoitteen, allekirjoituksen jne perusteella. Ja jos viestejä on kirjoitettu nolla, kuten noilla kaikilla oli, niin ja ehkäpä hieman arveluttavaa oli noiden kaikkien ikä joka oli 2002 vuotta.

clima

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 06.01.13 - klo:04:26
Ihan mielenkiinnosta; Isäni on syntynyt oikeasti tuona päivänä ja sattuu asumaan pääsääntöisesti Suomen ulkopuolella. Jos hän olisi tänne rekisteröitynyt niin olisiko saanut "kenkää" syntymäpäivänsä perusteella? Aika törkeää. No toisaalta, heitettiinhän mutkin täältä jo kertaalleen pihalle kera n.1000 postauksen sen kummempia kyselemättä, että ei olisi ollut edes ensimmäinen suvussa. Aika mielivaltaista toimintaa vaikka toki yksityisten ylläpitämä palsta onkin. Jos syntymäaika on syy pihalle heittämiselle niin jo on teillä suppea elämä.

Jyrin edelliseen viestiin vielä että lisäksi noilla veijareilla luki online-casino tekstejä nickien yhteydessä.

Se, minkä takia tuota päivämäärää kalenterista satuin katsomaan johtuu vain siitä että olen itsekin syntynyt 1.1.  ;D

Quality

Juuri äsken eli klo 21.34 sivustolla saavutettiin uusi ennätys yhtaikaisten kävijöiden määrässä: 522, kun edellinen, muistaakseni viime lokakuulta ollut ennätys oli 507. -- Melkoinen kertaloikka ylöspäin, peräti 15 käyttäjää.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Quality - 07.08.13 - klo:21:40
Juuri äsken eli klo 21.34 sivustolla saavutettiin uusi ennätys yhtaikaisten kävijöiden määrässä: 522, kun edellinen, muistaakseni viime lokakuulta ollut ennätys oli 507. -- Melkoinen kertaloikka ylöspäin, peräti 15 käyttäjää.

Hmm, onkohan jossain uutisoinnissa ollut taas linkkiä tänne ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

RTWteam


V-O

Uusi Risa, eikun Räsä Skoda, Variantti Golffi...  :D

Hienoa!

Quality

Taas paukkuu kävijämääräenkka - ja millä volyymillä: loikka 522 --> 563 ::). Eikä mitään selkeää syytä. -- Ollaanpa nyt suosittuja 8).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Tikka

Lainaus käyttäjältä: Quality - 12.08.13 - klo:21:56
Taas paukkuu kävijämääräenkka - ja millä volyymillä: loikka 522 --> 563 ::). Eikä mitään selkeää syytä. -- Ollaanpa nyt suosittuja 8).
Kaksi syytä: kesälomat pikkuhiljaa ohi ja tietenkin kaikki tulevat ihmettelemään Ocu RS:n liian halpoja hintoja.. :)

Quality

#42
Kesälomakauden päättyminen tosiaan on aktivoinut selvästi sivustoa monessa suhteessa, eli kävijämäärien, kirjoitettujen viestien ja aloitettujen aiheiden osalta. Ainoastaan uusien jäsenten määrä ei ole kasvanut samaa tahtia, vaikka sekin ihan mukavasti.

E: Uusia jäseniä on nyt keskimäärin 6.5 / päivä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Quality - 12.08.13 - klo:21:56
Taas paukkuu kävijämääräenkka - ja millä volyymillä: loikka 522 --> 563 ::). Eikä mitään selkeää syytä. -- Ollaanpa nyt suosittuja 8).

Nyt 7.10 -> 583.. Syksyn illat alkaa siirtämään jengiä koneen ääreen?
Romurautaa ja paalivehkeitä.

TeBsu

Oiskohan syksyllä ja uudella rs octaavialla vaikutusta? Kummiskin suhteellisen aktiivinen keskustelu palsta. Ja täällä saa vastauksia kysymyksiin nopeasti... Siksi itekkin tulee roikuttua täällä, vaikka ei vagia omista.  ;)
lord of the rings

Skula

Jumakeuta.. Yhtäkkinen piiikki ollut 21.10.2013, 672 käyttäjää saimouteiniousely  :D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy