Talven webasto-ongelma

Aloittaja Maakis, 27.10.12 - klo:22:23

« edellinen - seuraava »

Maakis

Varmaan tästä aiheesta paljon keskustelua mutta en löytänyt tästä hyötyä.

Missä vika kun T4 jälkiasenteinen eberi lämmitin käynnistyy ja pukkaa savut mutta noin 2 minuutin jälkeen sammuu. Puhallin jatkaa puhaltamista mutta lämmitin sammuu.

Yleensä ongelma kait ollut että ei edes käynnisty mutta tämä käynnistyy ja sammuu sitten.

Missä vika? miten kuntoon? onko muilla kokemuksia?
Passat -10 R-Design DSG 2.0 Tdi
Transporter -07 2.5 Tdi Aut. Carsport GL VIP

Jude

Kannattaisi lukasta vikakoodit sieltä.
Mutta jos savuttaa niin voisi olla hehkutulpan päällä oleva sihti/höyrystin. Ja jos käy hyvin sen 2 minuuttia niin voi olla myös että vesipumppu ei pyöri ja ylikuumenee (siitä tulee vikakoodeja).

Edittiä: Nii kyse olikin Webastosta  :) Sori kun luulin että Eberistä kun se on tehdasmalleissa.
Mutta silti kannattaa lukea vikakoodit.
Entiset kulkuneuvot:
-VW Polo R -14
-Ford GT Connect 1.6 Ecoboost -15
-Audi A5 coupe 3.0 TDI -07
-Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost -13
-Ford Transit 3.2 TDCI -11
-VW Golf V variant 2.0 TDI -09
-Ford Mondeo wagon 2.0 TDCI -07
-Peugeot 406 wagon 2.0 HDI -04
-Volvo S80 2.4 Bensa -06
-VW Golf IV variant 1.9 TDI PD -04

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy