Parempaa ääntä A4:seen(B9)?

Aloittaja Karrila, 04.03.18 - klo:17:19

« edellinen - seuraava »

Daatta

Lainaus käyttäjältä: remuli - 18.10.18 - klo:08:44
CD/USB/BT = kun volkat nostaa tarpeeksi lujalle, sellaisten orkestereiden kuin Stam1na ja Children of Bodom, musiikista huippukohdat, etenkin bassot, ikäänkuin nielaistaan.

Eihän tuo tarkoita muuta kuin että vahvistin leikkaa, sentään ei mene särölle vaan seillä on jonkinlainen soft clipping ominaisuus mikä rajoittaa tehoa. Ts. vahvistimessa on liian vähän tehoa. Bassoa kannattaa ruuvata pienemmälle, samoin taajuuskorjaukset minimiin. Jos siellä on +10 kaikissa bassotaajuuksissa niin vahvistimen tehopyynti kasvaa eksponentiaalisesti ja kun tehoa ei ole niin tapahtuu yllä mainittu. Muuten asiaa ei voi korjata, B&O jälkiasennus tms. olisi ainoa vaihtoehto.

Itse huomasin suurimman eron auton ja audiojärjestelmän vaihtuessa Seat Sound System -> Beats Audio juurikin vahvisimen tehoissa, nyt voi soittaa paljon lujempaa.

ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Enskatus

Elementtien vaihdon jälkeen ovipaneelit rämisee aika häiritsevästi, vaikka laitoin niihin vaimennusmattoa. Mutta jos porukka on saanu räminät pidettyä poissa, taitaa tuo meikäläisen käyttämä matto olla liian keposta, kun on semmosta kevyttä vaahtomuovin tyylistä... Riittääköhän tilalle tommonen STP Black Silver Door Pack alumiini / butyyli vaimennusmatto 1,8mm, sitä kun löytys?

-karppa-

Kuinkas hyvin kiinnitit elementin oveen ja hommasitko kunnon kiinnitysrinkulat huonojen muovisten tilalle?
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Enskatus

On kunnolla kiinni Connects2:n sovitteilla ja soi nätisti ilman ovipaneelia. Näköjään tuo Audisonin midbasso potkii sen verran vakioelementtiä voimakkaammin, että saa hepposen paneelin elämään turhan paljon...

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: Enskatus - 25.07.19 - klo:11:33
On kunnolla kiinni Connects2:n sovitteilla ja soi nätisti ilman ovipaneelia. Näköjään tuo Audisonin midbasso potkii sen verran vakioelementtiä voimakkaammin, että saa hepposen paneelin elämään turhan paljon...

Jos uusi rinkula ottaa kiinni paneeliin, niin aiheuttaa tuota.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

hph

Olen ostamassa Audin Sound systeemin DSP vahvistinta. Kyseinen ISO kaapeli näyttää urospuolelta samanlaiselta kuin MMI yksikössäni on. https://www.autoviihde.com/ct10au12.html

Kuitenkin myyjä kyselee liittimen pinnikaaviota, varmistaakseen tuon kaapelin sopivuuden autooni.Tämän kaapelin pitäisi olla P&P mallia. Vai onko noissa sitten eroja eri MMI malleihin (pinnijärjestys eriainen)
Mistä tuollaisen pinnikaavion löytäisi?













Enskatus

Lainaus käyttäjältä: hph - 18.02.22 - klo:19:35
Olen ostamassa Audin Sound systeemin DSP vahvistinta. Kyseinen ISO kaapeli näyttää urospuolelta samanlaiselta kuin MMI yksikössäni on. https://www.autoviihde.com/ct10au12.html

Kuitenkin myyjä kyselee liittimen pinnikaaviota, varmistaakseen tuon kaapelin sopivuuden autooni.Tämän kaapelin pitäisi olla P&P mallia. Vai onko noissa sitten eroja eri MMI malleihin (pinnijärjestys eriainen)
Mistä tuollaisen pinnikaavion löytäisi?
https://www.autostudio.fi/fi/product/connects2-audi-a1-t-johtosarja/CT10AU12

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy