Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - passo_s

#1
Aika kuraa tuli taas, eli ei webasto tässä uudessa versiossa käynnisty. Kaatuu kun koittaa saada seisontalämmityksen päälle. Jos toimivuus on tällä tasolla niin millä tasolla lie tietoturva.
#2
Webaston ohjaus ei toimi weconnectilla. Ei auta ongelmaan apsin uudelleen asennus. Toimintasädettä on 20 km. Ei tule mitään herjaa, weconnect vain kaatuu kun pyytää seisontälämmityksen (webaston) päälle. Weconnect tiimistä tuli ohjeet pyytää rahaa takas.
#3
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
23.02.22 - klo:07:31
Passat GTE -20
Ei kauhea kiire korjaamolla ollut polttoaineletkun uusintaan, aika meni maaliskuun viimeiselle viikolle.
#4
Jonkin verran tuo webaston lämmittämä vesi kulkeutunee moottorin vesikanaviin. Näyttäisi että ovat rinnakkain, mutta kylmällä puolella ei ole takaiskuventtiiliä, eli rinnakkaisen vesikierron vedet pääsevät sotkeutumaan.Kovimmilla pakkasilla autossa tarkenee, mutta yksin ajaessa olen laittanut matkustajan puolen lämmityksen eco tilasta lämmitykselle, muuten tulee vilu.
#5
Passat GTE-20
Saako webaston käyntijakson koodautettua pidemmäksi? Kympin pakkasilla on käyntijakso liian lyhyt. Kahdella käyntijaksolla pärjää, onneksi antaa käyttää peräkkäin  ainakin kaksi lämmitystä.
#6
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
22.12.21 - klo:14:15
Passat GTE -20
Kuinka pitkä on webaston käyntijakso kun webaston käynnistää omasta kaukosäätimestä?
#7
Propellin siivet muotoilultaan sellaiset että se siirtää vettä kunnolla vain yhteen suuntaan?
#8
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
18.12.21 - klo:18:30
Passat -20 GTE
Kolme päivää on ollut autossa SOS puhelimessa häiriö päällä, kuulemma ei olisi auton vika vaan jokin serveri ongelma.
#9
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
24.08.21 - klo:16:35
Lainaus käyttäjältä: passo_s - 21.08.21 - klo:12:01
Passat GTE -20 105 tkm
Puslat on mallia narisevat, vuokra - autona joskus corollia ei koskaan narinaa töyssyissä. Opel aikoinaan vaihtoi työsuhde Vectraani ko puslia takuuseen mukisematta, k caaralla on erilainen käsitys asiakaspalvelusta ja vikojen korjaamisesta.  Vaimon halpa Cliokaan 150 tkm ajettuna ei narise. Laatikossa on muuten pieni lisääntynyt nykäisy, voi olla että osuu mun hommaksi myös tuosta raportointi, työsuhdeautoilua tällä kiesillä on vielä vuosi jäljellä.ei haittaa pikku nykäisi 2->3 vaihdossa mitenkään ja aski pelaa mutta varmaan jotain mekaanista kulumaa alkaa DSG systeemissä olemaan.
Vika löyty, etuiskareiden pohjaanlyönti kumeihin liittyvää. Osat tilattu. Työsuhdeauto niin eivät jaksaneet tarkemmin selvittää enkä minä kysellä :)
#10
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
22.08.21 - klo:16:18
Kotilatauksestahan maksetaan vapaassa autoedussa euro päivässä. Naapuri pihistelleen sen itselleen kun jättää lataamatta mutta veloittaa kuitenkin työnantajalta kerran vuodessa 365,.
#11
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE jakohihna
22.08.21 - klo:11:53
^jahas, kaverilla hajosi merkkiliikkeessä huollettu auto. Hän vei aina samaan liikkeeseen huolto-ohjelman mukaan ja pyysi vain että huoltakaa kun kerta huoltovihon mukaan sitä tarvitsee. Merkkiliike jätti sitten huollossa jakohihnan vaihtamatta. Kone hajosi. Ensin merkkiliike koitti nolosti että ei ollut jakohihnan vaihdosta työmääräystä, sitten perään huollon päällikkö  nolona soitti että auto hinataan meille ja sinulle tulee kotipihaan sijaisauto ja penniäkään et tästä korvaa. Mutta onhan se jotain jos merkkiliikekään ei pysty tulkitsemaan jakohihnan vaihtoväliä :) Onko tässäkin kyseessä ”kovissa olosuhteissa jakohihnan vaihtoväli: x km” kuten mulla oli jossain ranskalaisessa aikoinaan. Suomi oli sitten kovien olosuhteiden maa :)
#12
Renkaasta lähtee ekat millit pois nopeammin kun seuraavat millit. Kumiseoksen ikääntyminen hidastaa kulumista.
#13
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
21.08.21 - klo:12:01
Passat GTE -20 105 tkm
Puslat on mallia narisevat, vuokra - autona joskus corollia ei koskaan narinaa töyssyissä. Opel aikoinaan vaihtoi työsuhde Vectraani ko puslia takuuseen mukisematta, k caaralla on erilainen käsitys asiakaspalvelusta ja vikojen korjaamisesta.  Vaimon halpa Cliokaan 150 tkm ajettuna ei narise. Laatikossa on muuten pieni lisääntynyt nykäisy, voi olla että osuu mun hommaksi myös tuosta raportointi, työsuhdeautoilua tällä kiesillä on vielä vuosi jäljellä.ei haittaa pikku nykäisi 2->3 vaihdossa mitenkään ja aski pelaa mutta varmaan jotain mekaanista kulumaa alkaa DSG systeemissä olemaan.
#14
Audi myyjä jätti toimitusajan kertomatta Q4 e-tronista vetokoukun kera, eivät saa siihen koukkua Suomestakaan. Alkaa olla autoalalla uusien autojen kanssa  toimitusajat pitkiä. Audi myyjä halusi ettei lupaa edes suullisesti turhia. Onneksi on työsuhdeauto, ei tule olemaan mun ongelma minkäänlainen toimitusaika sählä. Teollisuudessa yleisesti on erinäistä materiaaliongelmaa ja raaka-aineiden kuten kuparin hinta on jyrkässä nousussa.
#15
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
20.08.21 - klo:20:21
Passat GTE-20,105 tkm
Jo 20 tkm kieppeillä pientä narinaa alustasta, keulasta. Ei tehty korjaamolla mitään, ”emme löytäneet vikaa”. Nyt 110 tkm kohdilla ei muuta kuulukaan töyssyissä kuin narinaa. Saa nähdä löytävätkö merkkiliikkeessä vian :) Takuuseen vaihdettiin kuljettajan turvavyön lukko, tuli vielä enemmän takelteleva tilalle.
#16
Lainaus käyttäjältä: Jgolf - 17.08.21 - klo:02:05
Tossa aiemmin pastetetussa jutussa on täysin sama tilanne:
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2016090522265393

...
Mun mielestä, ne jotka haluaa ruveta esittelee mielipiteitään asian tästä ei-teknisestä puolesta, voisivat alkaa kaivaa jotain hyödyllistä informaatiota katsoen asiaa niinpäin, että minulta teknisestii käytännössä varastettiin 4300 euroa taidokkaalla kusetuksella, ja älkää pelätkö myyjän syyttömyyttä, nimenomaan toi oikeudenkäynnin riskialttius häviäjää kohtaan pitää kyllä huolen myyjän suojasta.

Voisko olla aika, että joskus sitä ostajaa suojeltaisiin tai tuettaisiin?
Se myyjä on tasan tarkkaan tiennyt mitä se tekee.
En mä tiedä, tuntuu kyllä tosi kummalliselta asenne tätä kohtaan.

Kun näin koet, raastupaan vaan. Pointti tässä useammalla on se että tee siitä ensin laskelma mitä se maksaa jos häviät juttusi.
#17
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
16.08.21 - klo:08:58
Lainaus käyttäjältä: amarok - 15.08.21 - klo:12:23
Kirjoitusten perusteella Passat GTE:ssä on harvinaisen paljon vikoja ja puutteita.
Toimiiko goodwill vai maksaako artisti kaiken?
Takuuseen koitan. Ei vaan saa vielä huoltoon kun K Caaran korikorjaamon tilat on Tampereella remontissa ja tuo toinen firma ei vastaa puhelimeen.
#18
Passat GTE -20 lukitsi hieman liian nopeasti latauskaapeli uudestaan autoon, eli ovien avaus lukosta ja vähän häärii takaluukulla niin just napsahtaa latauskaapeli takasin lukkoon kun sitä irroittamaan taka luukulta jouti.Kolme kertaa kun huollosta kysyi niin lopulta huolto sai maahantuojalta työohjeen kuinka uudestaan lukituksen aikaa kasvatetaan, pyysin siihen 10sek lisää. Takaluukulla kun työsalkkuja jne nosteli niin kyllä jurppi ovia renkata uudestaan auki että latauskaapelin sai irti.
#19
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
13.08.21 - klo:22:02
Passat GTE -20 sedan
Sadevesi lilluu takaluukussa :( Kuivasin ja tuuletin, pahalle haisee. Koitan takuuseen.
#20
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
13.08.21 - klo:13:07
Kas kuva kuitenkin liittyi, vaikka ensin näytti ettei liittynyt. Weconnectin mielestä pääsen pitkälle vielä tankissa olevilla bensoilla :)
#21
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
13.08.21 - klo:12:00

#22
Nyt on weconnectissa kunnolla bensa ja akku ranget sekaisin :) 


#23
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
30.07.21 - klo:18:01
Passat GTE -20
Onko se ok että etupenkin pääntuista repsikan puoleinen ei säädy niin alas kuin kuskin? Eron huomaa selvästi.Merkkihuollon mielestä tämä on ok,ja asialle ei tehty mitään, pyysin silti selvittämään maahantuonnin mielipiteen. Kyse on turvallisuudesta kun lapsi matkustaa etupenkillä.
#24
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
20.07.21 - klo:08:24
Yleensä kaikki ”suihkautettavat” vetää liikkuvien muoviosien väliin myös likaa. Tappi ja lukitusosat ovat omassa puhtaat ja ilman voitelua, hyvin on 100 tkm ja kaksi vuotta toiminut. Talvisin tosin usein jäässä.
#25
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
09.07.21 - klo:16:08
Jos on isompi tai kalliimpi osa, paketin kuljetus kannattaa vakuuttaa.
#26
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
05.07.21 - klo:18:59
Passat GTE -20
Weconnectin loppumisesta tuli mieli jossa on aktivointi linkki. Linkin takaa löytyvä aktivointipalvelu tosin vain herjaa: ”we are back soon”, jaa olisin vaan hinnat tsekannut. Ei sitte.
#27
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
15.06.21 - klo:14:57
Passat GTE-20
Peruutuskamera oli viimetalvena usein jäässä. Hyvin se kesti höykytystä jäisenä, eli yllätyinkin kun ei tullut ilmoituksia vaikka kuva tuli jään takia puoliksi ruutuun ja taisia hakata auki / kiinni useamman  kerran. Auton kun sulatti,aina lähti toimimaan.
#28
ID.4 / Vs: ID.4
08.06.21 - klo:15:06
ID4 Pure Performance näyttäisi olevan "halpa" työsuhdeautoksi. Kuinkakohan pinta kova on sport plus paketin 15mm madallettu jousitus? Jos laittaisi elämän risaiseksi ja ottaisi ko varusteen :) Eipäs olekkaan pitkään aikaan ostettua autoa joka tulee kesäpyörät peltivanteilla :)     
#29
ID.4 / Vs: ID.4
08.06.21 - klo:12:15
On tuo volkkarin hätäjarrutus toiminne sellanen että yksi mopopoika on sen ansiosta pelastunut. PassateGTE-20 löi jarrut lukkoon kun auringon häikäestäessä en nähnyt että edessä oleva mopopoika ajautui tien reunasta keskemmälle passatin keulan linjalle. Mulla ei ollut mitään käsitystä miksi meni jarrut lukkoon  kunnes näin mopedin kohtuu lähelä autoni keulaa.
#30
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
08.06.21 - klo:11:35
https://login.k-auto.fi/Account/Register?returnUrl=https://oma.k-auto.fi/
kas tuolta löytyi laadunparannuskampanjat. Ei ole mun GTE:llä tarvetta mennä pajalle laatua parantamaan.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy