Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Aleksik

#1
Joo pitää diagnostiikalla tutkia ja kyllä kierroslukumittari nousee jonkunverran startatessa mutta en tiedä nouseeko tarpeeksi ja kyllä tässä koneessa on kaksi lämpötila anturia
#2
Tarttisin taas apua eli sain mootorin veihdettua, auton kulkemaan mutta ilmeni ongelma että:kylmänä käynnistyy  ongelmitta mutta kun kävin koeajamassa moottorinvaihdon jälkeen ja ajoin sen "toimintalämpötilaan" (90°c) ja sammutin auton ja olin laittamassa uudelleen käyntiin niin skooda ei luupaakkaan noh annoin jäähtyä kokonaan kylmäksi ja kokeilin uudelleen niin tosi nihkeästi lähti käyntiin ja ns. Starttimoottorin avittamana eli starttauksen lopettaa vasta kun moottori käy täysin itsekseen oikeilla kierroksilla toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan tällä ja joskus pitää startata niin kaapeleiden kanssa itteä häiritsee starttimoottori kun se on sen kolaroidun auton startti ja sen alapuolella laatikko oli ottanut kipeää ulkoisestikin näki vauriot mutta onko muita ideoita mikä voisi olla 🤔lämpötila anturit on ehjät mutta vissiin joku tietty volttimäärä pitää niille tulla🤔🤔
#3
Jultsu juu skodan oma loota vaihdettiin ja ny liikkuu ninku kuuluu
#4
Vika löydetty ja auto liikkuu oli vaihteisto ottanu kipiää sen verran ettei toiminu vaihdettiin skodan oma loota ja hyvin kulkee
#5
Bagit ovat lauenneet ja auto ei edes yritä mutta tänään kun kokeilin kaikkea millä sen saisi niin kun laatikko on vikatilassa ja auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin lähtee vikatilasta ja kun alkaa taas vaihteen valitsimen laittaa esim D vaihteelle ja nostaa jalan pois jarrulta niin nopeasti välähtää se vihreän jalan kuva mittaristossa ja menee vikatilaan ja ei oikeen houkuttaisi vaihtaa skodan laatikkoa siihen kun siinä se kaksoismassa koluuttaa hieman ja siinä volkkarin koneessa se ei kuulosta mitenkään hajonneelta mutta tässä kun tätä vagarenaa ja muita forumeita kolunnu niin tuli vastaan että voi heittää vikatilaan jos ei ole tuo vaihteiston lämpötila anturi kiinni jonka takia vaihteisto vissiin luulee että vaihteisto on liian kuuma ja yrittää suojella sitä sillä vikatilalla
#6
Unohtui mainita että se volkkari oli kolaroitu keulasta josta moottori otettiin
#7
Olisi kysymys että mun skodasta meni moottori ja vaihdettiin siihen moottori laatikon kanssa Volkswagen Golf V stä sama moottori ku mikä siinä on (2.0TDI BKD) ja skodassa oli sama moottori.. Nytkun saatiin se käyntiin se skoda sillä golffin moottorilla ja oltiin kokeilemassa toimiiko se niin ei liiku ja vaihdettiin tuo vaihteiston ohjainyksikkö skodan moottorista siihen golffin moottoriin joka vaihdettiin skodaan eikä siltikään toiminut ja kun koittaa vaihteistoa niin PRND alkaa vilkkumana mittaristossa ja kun vikakoodeja koittaa kattoa niin näyttää koodien lisätiedoissa "unknown" ja siellä on 6-vaihteinen DSG
Jos jollaki ollu samaa ongelmaa kertokaa miten korjattu ja se pitää vielä lisätä että on vain pakolliset asiat kiinni että moottori käy että mitä kaikkea liittimiä ym. pitää olla kiinni että vaihteisto pelittäis
Kuvassa vikakoodit mitä vaihteistosta näyttää

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy