Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jyka

#1
Lainaus käyttäjältä: Flat - 18.01.20 - klo:19:23
Ihan uteliaisuuttani kyselen että miksi moinen vaiva? Paljonko tuossa oikein säästää käytännössä? Itselläni ei mitään hajua tuosta. Onko aikomus joskus sitten palauttaa auto takaisin normaaliksi?
En kuskaile koskaan ihmisiä, tai maksimissaan yhtä. Tavaroita sen sijaan paljonkin, joten takapenkit ovat vaan turhaa tilansyöntiä ja painonlisää ;)
Pääajatuksena toki säästää verossa, säästö se on pienikin säästö.  Itseasiassa laskin vasta että mitä se säästö audi b9:n kohdalla olisi niin 370€ vuodessa. Aika pientä suhteessa siihen mitä tuollaisen 30 000€ auton arvonalenema jo on.. Noh jos se helposti käy niin mikä jottei :D
https://laskurit.trafi.fi/ajoneuvoverolaskurit
Ja toki jätetään mahdollisuus palauttaa takaisin, sehän ei ole kuin että laitetaan penkit takaisin ja mennään konttorille. Hintaa taisi olla 30€ muutoksella.
#2
Moi

Onkos kukaan tälläistä hulluttelua tehnyt? Jos niin olisin kiinnostunut kuulemaan miten pulttipaikat on peitetty, otitko myös selkänojan irti jne.
Olen käsittänyt että kaikki farkkuautot voidaan pakuksi rekisteröidä joten miksi ei tämäkin.

Yksi kysymys on taka-airbagit. Yritin internettiä lueskella ja jäin käsitykseen että näillä saatavilla olevilla softilla ja kaapeleilla ei niitä saada pois päältä, mutta vastuskikkailulla onnistunee. Jos autossa siis takana sattuu airbagit olemaan.

Auto on vielä ostamatta (ostan heti kun vanha menee kaupaksi TAI sattuu sopiva yksilö kohdalle niin annan sitten vanhan pilkkahintaan vaihdossa autoliikkelle) mutta ennakkotietoina utelen että minkälainen projekti tämä pakumuunnos mahtaisi olla.
#3
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
30.12.19 - klo:12:58
Hellou, uusi tyyppi foorumilla. Kävin koeajamassa b9 audia ja se oli välitön ihastuminen :)
Ja tarkoitus on rekisteröidä se pakettiautoksi :D
Syynä että en kuljeta oikeastaan koskaan yli yhtä ihmistä enempää ja arvostan enemmän lisätavaratilaa mitä takapenkkien poisto tuo. + pääsyynä tietysti pienempi vero. Ja lähes kaikki käytetyt b9:t ovat dieseleitä..

Kysymys kuuluu että jos autossa on takana airbagit, niin voiko ne disabloida pois pelistä jollakin VAG-kaapelilla? Ettei tule katsastuksessa ongelmia vikavalojen vuoksi. Kaikissa b9:eissä ei takana airbageja ole mutta joissakin on.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy