Laatikko sekä turbiini vaihdettu. Nyt auto liikkuu eteen ja taakse. Vaihteet menee vain vähän heikosti päälle eli olisiko vaihdekeppi tai vaijeri ottaneet itseensä kun tuolla rikkinäisellä laatikolla yritti saada vaihteita päälle. Pakin ja vapaan saa helposti päälle mutta D menee tosi heikosti päälle (D löytyy käytännössä kolmosen kohdalta). Onko tuossa vaihdekepissä jotain säätöä millä vaijeria saisi kiristettyä vai pitääkö hankkia uusi vaihdekeppi (voi tarjota jos joltain löytyy nurkissa pölyttymässä)
