Hyvä juttu, kiitos tiedosta hjk.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - marcci #2
Karoq (17-) / Vs: Yleistä Karoq31.10.23 - klo:08:34
Mahtuuko maastohiihtosukset 170-195cm Karoqin kyytiin sisälle.
#3
Leon Mk4 (20-) / Vs: Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat18.02.22 - klo:08:32
Sama jarruongelma on myös vuosimallin 2019 caddy maxissa, jarrujen tehottomuus yllättää vesikeleillä.
#4
Caddy / Vs: VW Caddy Maxi 1.4 TSI DSG kokemuksia17.07.20 - klo:11:09
Täällä hankittu Caddy Maxi 1.4 tsi dsg (vm.2019), hyvin on matka alkanut, kulutus pyörii tuossa 6-7 litran välillä.
Onkohan Caddyyn saatavana varapyörää jälkikäteen? #5
Octavia III (13-19) / Vs: III-Octavia (yleistä III -mallista)02.04.20 - klo:10:09
Täällä on myös samaa ongelmaa kuskin oven suhinoiden kanssa. Eivät saaneet kuntoon. Vaihtoivat tiivisteet, ei vaikutusta. Ovea säätivät moneen kertaa, ei apua. Lopulta vielä naarmuttivat ulkopuolen kromilistat, vaihtoivat uudet. Nyt on ehkä 'tottunut' sitten suhinaan.
#6
Octavia IV (20-) / Vs: Octavia IV07.03.20 - klo:19:43
Saksan Skodan konfiguraattorissa on jotain hintoja.
#7
Huoltaminen / Vs: Golf Alltrack, Poistu autosta vain valitsinvivun asennossa P01.08.19 - klo:15:51
Vielä lisäystä asiaan. Meikäisten ocussa tuo vika ilmaantui pari kertaa, kun auto oli parkissa ja takaluukku oli pitkään auki, alkoi
pimputtelemaan ja pyytämään vaihteen valitsimen siirtoa P-sentoon vaikka se oli P:llä. Muutoin ei varmaan koko vika olisi tullut esiin. #8
Huoltaminen / Vs: Golf Alltrack, Poistu autosta vain valitsinvivun asennossa P01.08.19 - klo:11:43
Vuoden 2018 Octaviaan vaihdettiin takuuseen juuri vaihteenvalitsin. Samanlainen vikailmoitus tuli muutaman kerran.
#9
Moottori ja voimansiirto / Vs: DSG-vaihteistojen viat19.07.19 - klo:09:44
Sama ongelma myös vuoden 2018 octaviassa. Autossa vaihdetaan vaihteenvalitsin. Toivottavasti korjaantuu tuolla toimenpiteellä.
#10
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1.5 TSI24.06.19 - klo:07:30Lainaus käyttäjältä: T. Neuvoton - 23.06.19 - klo:16:30Täällä sama ongelma 4/2018 ostetussa 1.5. tsi dsg ocussa. Tämän kevään 30 000 km huollossa sanoivat, että syksyllä vasta päivitystä tulossa tuohon nykimiseen. Edelleen nykii satunnaisesti ennen kuin moottori on lämmennyt, joskus myös muulloinkin. #11
Skoda / Vs: Skoda Octavia II 2011 Nopeusviisarin valo09.02.19 - klo:22:15
Meikäläisen vuoden 2007 octaviassa vilkkui kanssa mittariston viisari, tuolloin meni vaihtoon koko mittaristo
#12
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.31.01.19 - klo:08:46
Kyllä on samaa ongelmaa, lunta kertyy vanteisiin, talvirenkaissa Ilias vanteet.
En ole myöskään aikaisemmin törmännyt moiseen ongelmaan #13
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.20.12.18 - klo:12:57Lainaus käyttäjältä: M_M - 20.12.18 - klo:11:02 Samaa nykimisjuttua moottorissa täälläkin. Jotain päivitystä moottorinohjaukseen tehtiin heti luovutuksen jälkeen keväällä, mutta nyt kun säät pakkasella niin nykiminen on palannut. #14
Citigo / Vs: Laakerivikako?18.04.18 - klo:13:00
Meillä Oli Seat Miissä samalainen ääni ja todennäköisesti se oli kivi jossain etupyörän välissä. Puoli vuotta mennyt ilman rahinoita.
#15
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.17.04.18 - klo:18:59
Voi ollaan niin, että Avensis on tässä kohtaa hiukan etevämpi meluttomuuden suhteen.
#16
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.16.04.18 - klo:14:57Lainaus käyttäjältä: TTO - 16.04.18 - klo:14:27 Kyllä on ikkunat kiinni, tuli kokeiltua monta kertaa. Aluksi meinaan luulin, että joku kuskin puolen ikkunoista on auki, kun äänet kuuluivat niin selvästi. #17
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.16.04.18 - klo:10:26
Uudella octavia combilla toista viikkoa ajoa. Matka taittunut muutoin hyvin, mutta on ihmetyttänyt kuskin puolen oven suhinat ja kuinka hyvin vastaan tulevien autojen
renkaiden ja nastojen melu kuuluu sisälle. Onko ovia ja tiivisteitä korjailtu teidän muiden octavioissa? #18
Toyota / Vs: Kokemuksia Toyotan hybrideistä12.01.18 - klo:11:52
Näkyy olevan useita pari vuotta vanhoja hybrideitä myynnissä eli onko näillä
takuu voimassa ja miten akkutakuun kanssa Miten on ulkomailta tuodun Toyotan takuun kanssa? #19
Mii / Vs: Seat Mii kokemuksia.02.07.17 - klo:20:10
Seat Mii 2013 ja ajettu reilu 10000 km, auto huollettu vuosittain.
Nyt ajoittan kuuluu rahinaa etupuolelta. Esiintyy hiljaa ajettaessa mm. käännyttäessä oikealle parkkiin. Ã,,äni häipyy ja välillä menee pitkiäkin aikoja ettei ääntä kuulu. Mistähän ääni voisi tulla. #20
Superb III (15-) / Vs: Superb III hinnat12.06.15 - klo:08:43
Metroauton skodan autohaussa on jo hintoja...
#21
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III huolto10.04.15 - klo:18:56
Oma octavia (1.6. tdi, vm. 2014 ) pyysi huoltoon jakoavaimen kera vasta alle 2000 km:n päässä 30000 km:n huollosta,
ihmettelin myös, että koskahan huoltopyyntö ilmestyy mittaristoon, mutta tulihan se sieltä. #22
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.18.01.15 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: Mjuh - 14.01.15 - klo:18:18 Samansuuntaista vaivaa... 'Joku laite' pitää ujellusta/ ääntelee pienissä nopeuksissa, kuuluu selvästi kabiniin, mielestäni ei kuulu asiaan. Ekassa huolossa saavat tutkia asiaa, kilometrejä 21000 takana. #23
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.05.01.15 - klo:11:52Lainaus käyttäjältä: Kimppari - 04.01.15 - klo:20:48 Samoja havaintoja täällä. Ocua saa ohjata kuin venettä, soutaa ja huopaa välillä riittämiin. Täällä myös samaa tuulen suhinaa kuskin ovessa. Kessyn patteri meni vaihtoon edellisviikolla, käytössä 7kk, patterinvaihto, hinta 6 eur. #24
Golf VII (12-) / Vs: Golf VII viat, häiriöt ja niiden korjaus27.10.14 - klo:14:55
Käytetäänkö G13- jäähdytinnestettä laimentamattomana vai laimennettuna 50/50 veden kanssa?
Täällä myös ocun 1.6 diiselissä nesteet 'haihtuneet'. #25
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.13.06.14 - klo:16:59
Joo, on kyllä aika ärsyttävä sateella tuo sivulasien vesilonkerot.
Edellisessä autossa, altea xl:ssä ei ollut tuota ongelmaa, vaan ongelmana oli peilit, jotka heittivät 'likavedet' etuikkunoihin. #26
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.09.06.14 - klo:10:27
Joskus ainakin, kun oli vahannut auton (Seat/ Skoda), niin ovien tiivisteet alkoivat natisemaan. Muutaman auton pesun jälkeen ongelma poistui.
#27
Octavia III (13-19) / Vs: Octavian sisämelu - onko sitä?08.06.14 - klo:20:39- Skodan rengasmelu on täysin riippuvainen tien pinnasta. Esim. Hki- Kotka välillä ja uudella motarilla -> melu on ihan ok . Karkeimmilla osuuksilla infernaalinen ! - Kun ei ole rengasmelua , alan nykimään ovia ja varmistelen että ne on kiinni . Samaa tekee vaimo apparin paikalla ja lapset takapenkillä. Tuulen suhinat motarinopeuksilla on se todellinen ongelma ja ihmettelen että siitä ei kukaan ole valitellut. Onkohan mun autossa jäänyt ovien tiivisteet pois ? Saman huomion tein nyt viikonloppuna Keski-Suomen reissulla, auto muuten suht. hiljainen, mutta kuskin ikkunan suunnalla suhisee reippaasti, jotain häikkää tiivityksessä? #28
Octavia III (13-19) / Vs: Uuden Octavian viat/murheet.12.05.14 - klo:16:21
Reilu viikko ajeltu 1.6. dieselillä, mittarissa kohta 900 km.
Matka on sujunut mallikkaasti. Mutta näille kilometreille on neljä kertaa osunut jo hiukkasuodattimen poltto, kun on sammuttanut auton parkkiin. Onko normaalia? aikaisemmissa 1.6 dieseleissä ei osunut kertaakaan polttoa tällä tavoin, että flekti olis jääny huutamaan. #29
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III ensiasennusrenkaat04.05.14 - klo:15:59
continental contipremiumcontact vitoset kokoa 205/55/r16 oli laitettu alle
#30
Octavia III (13-19) / Vs: Octavia III toimitusten viivästykset02.05.14 - klo:20:16
Tilattu 15.1. combi elegance 1.6 tdi, nyt valmistusviikoksi ilmoitettu viikko 15, toimitus ehkä jossain huhti-toukokuun taitteessa.
alunperin luovutus suunniteltu 24.3. Myyjä ilmoitti, että auto on lähtenyt kohti Suomea, luovutuksesta ei vielä tietoa. Vielä joutuu odottamaan.... Eilen tuli viesti, auto luovutuskunnossa perjantaina 2.5 ![]() Tänään noudettu kotiin, hyvältä vaikuttaa ensikilometrien jälkeen
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |