Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - ´Sporter

#1
Kyllä näitä sattuu. Minulla hiiri oli jyrsinyt palan pois Transporterin jarrunestesäiliössä olevasta kohon kumikorkista siten, ettei jarrunesteiden vaihto onnistunut paineella koneellisesti, kun säiliö ei ollut tiivis. Marmoritiskillä lääkkeeksi tarjottiin kokonaan uutta säiliötä (muistaakseni +200â,¬), pientä kumikorkkia ei saanut irto-osana. Paikkasin korkin sikaflexillä. Merkkiliikkeen tumpeloinnin takia sain lopulta täysin uuden säiliön, kun aiemmin kesken jäänyttä jarrunesteen vaihtotyötä jatkamaan mennessä olivat vaihtaneet uuden säiliön vaikka sellaisesta ei työtilauksessa ollut puhetta.
#2
Vakio on vielä, takuu tosin juuri päättyi. Onko kokemuksia päivityksistä? Uutena hintaero 103kW-versioon oli niin suuri, ettei raaskinut investoida...
#3
Totta, totta!

Jääköön se nelikko odottamaan seuraavaa autonvaihtoa. Jos siihen mennessä alkaa DSG-lootat kestämään, niin automaatti on toinen pakkohankinta.

Nelivedon korvatkoon toistaiseksi maasturimainen maavara. Etenemiskyky etuveto-Transporterilla yllättävänkin hyvä! Aiemmin haaveilin oikein kunnolla tontitetusta pakusta, mutta onhan toi jeep-look vaan niin kätevä lumitalvina...
#4
Tuollainen Transporteri tuli hommattua pari vuotta sitten, ja sain täytettyä jokamiehen haaveen omasta pakettiautosta! Kevyesti ajeltu vasta 36 tkm, lähinnä palvellut kaksipyöräisten kuljettimena. Hankittaessa lisävarusteisiin tuli kiinnitettyä erityistä huomiota, 'Porttereissa kun lisävarustelista on loputon kuin nälkävuosi!

N0F Tasamo-verhoilukangas (musta sisusta)
7X1 Peruutustutka
ZL4 Nahkaverhoiltu ohjauspyörä ja vaihteenvalitsin
8T1 Vakionopeussäädin
ZZ4-ZZ3 Väliseinä, jossa liukuikkuna
0NM Ilman mallimerkintöjä
4A3 Istuinlämmitys myös etumatkustajan penkissä
2V5 Aktiivihiiliraitisilmasuodatin
2JG Korinväriset puskurit
6FF Korinväriset ovenkahvat ja peilikotelot
PW2 Ajastinkello ja kaukosäädin tehdas-Webastoon + lisäakku

Talvivanteina 17" Etabeta Tettsut Gun Metal:it ja kumeina Hakkapeliitta henkilöauto-R:t koossa 225/55R17, jolloin kantavuuskin nippa nappa riittää pakulle.





Pari kertaa on hiukkassuodatinta puhdisteltu Autobahnalla  ;), vaan muuttuupas paku aika levottomaksi käytökseltään (vaatimattoman) huippunopeuden tuntumassa..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy