Kyllä näitä sattuu. Minulla hiiri oli jyrsinyt palan pois Transporterin jarrunestesäiliössä olevasta kohon kumikorkista siten, ettei jarrunesteiden vaihto onnistunut paineella koneellisesti, kun säiliö ei ollut tiivis. Marmoritiskillä lääkkeeksi tarjottiin kokonaan uutta säiliötä (muistaakseni +200â,¬), pientä kumikorkkia ei saanut irto-osana. Paikkasin korkin sikaflexillä. Merkkiliikkeen tumpeloinnin takia sain lopulta täysin uuden säiliön, kun aiemmin kesken jäänyttä jarrunesteen vaihtotyötä jatkamaan mennessä olivat vaihtaneet uuden säiliön vaikka sellaisesta ei työtilauksessa ollut puhetta.



, vaan muuttuupas paku aika levottomaksi käytökseltään (vaatimattoman) huippunopeuden tuntumassa..
