Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - pedro66

#1
Omaa PR-koodilistausta tarkistellessa löytyi koodi 1KD ja selitys sille "Disc brakes rear".
Missään ei kuitenkaan ollut tietoa mikä koodi on "disc brakes front" vai onko sama koodi
myös etulevyille?
#2
Mistäs noita Zimmermanin levyjä kannattaisi hankkia?

Itsellä hakusessa ihan tavalliset levyt + palat 1.6TDI (2012) vehkeeseen eli ei mitään rata/ralli -sarjaa.

#3
Mistäs muuten tietää tekikö huolto "korjauksen" kun en 150tkm huollon yhteydessä huomannut kysyä.
Huolto oli joulun välipäivinä.

Kyseessä siis Ocu 1.6Tdi 2011 (my 2012)
#4
Pistä tänne tietoa miten nuo toimii kun saat asennettua ne
#5
Onhan niitä olemassa langattomia lataustelineitä.
Pääsee eroon piuhoista.
#6
Sisävaloissa ei ole rikkinäisen polttimon tunnistusta.
Itse olen vaihtanut "tavalliset" LED-polttimot kattovaloihin, tavaratilan, ja etuovien sisäpuolisiin valoihin.
#7
Kiitos tiedosta

Radio on perus swing.

Pitää harkita jaksaisiko väkertää ja saako siitä rahoille vastinetta
#8
Tuli mieleen että mitä tarvitaan jos asentaisi etututkat kun autossa on jo tehdasasenteiset takatutkat.
Tarvitaanko etututkille oma ohjausboksi?
#9

Oliko se youtube-video Octavia II:lla tehty vai jollain muulla VAG:lla   
#10
Itsellä LähiTapiolan loistokasko ja tuulilasi menossa vaihtoon.
Viime vuonna omavastuu oli 160â,¬, mutta nyt jo 200â,¬.

Eihän tuo tuulilasi paljoa maksa, joten alkaa
mietityttämään koko lasivakuutuksen järkevyys.
#11
Olis joo ollut, mut kun siinä oli väärä/huono otsikko
#12
Lauantaina 22.11 porvoon moottoritiellä ohi pyyhkäisi reipasta vauhtia

RU-5     BMW X6
#13
Lainaus käyttäjältä: VAG Hero - 09.09.14 - klo:19:04
Olen ajanut muutaman tuhatta km uuden sukupolven 1.6 TDI  Skodalla.  Ohituskiihtyvyys huolestutti muutaman  "kiireisen" reissun aikana.
Päädyin ohjelmoittamaan auton. ( www.dynopaja.fi ) Vakiona vetopyöräteho  oli 75 kW/ 250 Nm .  Ohjelmoinnin jälkeen  95 kW / 300 Nm ( kannattaa huomoida moottorin ja vetopyörien välinen häviö )   
Nyt tarkkailu päälle !  -;)

Paljonko ohjelmointi maksoi ja kuuluiko hintaan tehomittaus ennen/jälkeen
#15
Lainaus käyttäjältä: makkis - 09.12.13 - klo:21:16
Miksi sen muuten pitäisi alempia lämpöjä näyttää? Itsellä ainakin monoa antamisen alaraja on 80 astetta.

Kiinnostaisi tietää missä lämpötilassa öljyt (auto) on esim pakkaskeleillä webaston lämmityksen jälkeen.

1,6TDI ... mitä "monoa"   :P
#16

Onkohan tuo 50 asteen raja VCDS:llä muutettavissa.

#17

Mistähän mahtaa johtua että öljyn lämpötilamittari alkaa näyttämään lukemaa vasta
kun öljy on saavuttanut +50 asteen.

Onko kyseessä anturin asteikko (+50 - +150 astetta, tjs) vai onko rajoitettu ohjelmallisesti.

#18
Lainaus käyttäjältä: Skoda Octavia 1.2T - 13.11.13 - klo:14:36
Saakohan käytössä olevan vilkun puoleisen LED päivävalon sammumaan kun vilkkua käytetään? Pystyiskö tuon sammumisen koodaamaa asteittaisena himmeämisenä?

Voisiko tässä olla ratkaisu

http://www.briskoda.net/forums/topic/210189-auto-dimming-led-drls/

#19
Huoltaminen / Vs: Tuulilasin korjauksesta
24.06.13 - klo:13:54
Onkos porukalla kokemuksia kuinka iso särö pitää olla että vakuutuksen piikkin on lasin saanut
vaihdettua. Omaan autoon tuli n. 30cm pitkä särö pelkääjän puolelle, ja ajattelin vaihdattaa.

Särö tuli jo kuukausi sitten, mutta silloin motarilla tuli koko ajan kiviä, joten vaihdon ajattelin ottaa
sitten vasta kun tiet ovat puhdistuneet.

#20
Harvoin tulee käytettyä.

Kerran ajattelin laittaa pyöränpultit momenttiavaimella, mutta tuntui niin löysältä
etten sen koommin ole "uskaltanut" käyttää

Yleensä tulee kiristettyä niin kauan kunnes napsahtaa, ja siitä puoli kierrosta auki  ;)

#21
Mikähän olisi hinta ollut, jos heti alkuun olisi ollut tiedossa 60kpl tilausmäärä.  ;)
#22
Onko joku keksinyt ratkaisua miten hiljentää bluetooth-sarjan ja puhelimen
kytkeytymisestä kuuluvaa bling-ääntä. Sama ääni kuuluu myös yhteyden purkamisesta, joka
on se ärsyttävämpi, kun lapsi yleensä on nukahtanut ajon aikana, niin herää tähän ääneen.

Mahtaako olla VCDS:llä säädettävissä.

Ocu 2011 plus-paketin bluetooth-sarja
Swing-radio
#23

Jokos porukoilla on mutua/tietoa saako octavia III:n Driving Mode Selection-ominaisuuden
aktivoitua VCDS:llä
#24
DashCommandista en tiedä, , mutta torquen auton profiilissa kysytään auton painoa ja ohjeena on
"Weight in kilogrammes (Torque and HP calcs need this) includes driver weight, fuel weight, etc"
#25
Eikös teho ja vääntö-tiedot ole laskennallisia ja ainakin omassa torquessa en ole päässyt lähellekkään mitä pitäisi olla.
#26
Turhaa on 100+ hevosvoimat. Omassa niitä turhia on kokonaista 5hv.

;D
#27
Motarilla yksin ajaessa  tulee ajettua niin että pysyisi rikesakon rajoissa, mutta
kun jälkikasvu on kyydissä niin sitten nopeusrajoituksen mukaan mittarivirhe huomioonottaen.
#28
Kuulostaa loogiselta selitykseltä.

#29
Alkoi eräänä päivänä mietityttämään mikä on swing-radiossa
vasemman lämpötilapyynnin ja ulkolämpötilan välissä oleva kolmio.
Onko jokin merkitys vai pelkästään kosmeettinen juttu.

Näkyy esim tässä n. 10sek kohdalta
Škoda Octavia II - Radio SWING + MDI vs iPod Classic

#30
Olen ymmärtänyt ettei jälkiasennettu webasto osaa säätää puhallusta ja suuttimia
parhaan mahdollisen lämmityksen tuottamiseksi, joten autoa sammuttaessa pitäisi
valmiiksi jättää asetukset aamun lämmitystä varten.

Mihin asentoon jätätte climatronicin säädöt?




Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy