Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - IsoTepa

#1
Jaahas uutta ongelmaa pukkaa.

Välillä auto starttaa normaalisti, välillä "säpsättäen" ja välillä kun avaimen painaa pohjaan niin koko auto menee mykäksi, aivan kuin ei akkua olisikaan. Plussanapa irti ja takaisin niin virrat palaa ja auton saa käymään.

Molemmissa akuissa hyvin virtaa (edessä 12.7 ja likimain samat takana).

Onko kenelläkään tullut moista vastaan tai ideaa mistä lähteä vikaa etsimään?
#2
Apuja tarvittaisiin Forssassa. Passat 2012 diesel. Akku vaihdettu ja nyt pitäisi akun nollaus suorittaa jotta webasto ja startstop lähtisi toimimaan.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy