Auto saatiin nyt korjattua huollossa. Hapettunut liitin ilmeisesti sulakerasian alla oli syyllinen tähän.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - pamppuSivuja1
#1
Superb II (08-15) / Vs: Superb 2010 CFFB sähkövikaa/ecu?02.12.22 - klo:20:49
Auto saatiin nyt korjattua huollossa. Hapettunut liitin ilmeisesti sulakerasian alla oli syyllinen tähän.
#2
Superb II (08-15) / Vs: Superb 2010 CFFB sähkövikaa/ecu?01.12.22 - klo:10:27Lainaus käyttäjältä: tekki - 01.12.22 - klo:07:31 Onko kuinka isohomma päästä käsiksi tuohon ecuun? Hyyytyi tienvarsiparkkiin jokusen matkan päähän kotoota ja huomenna oli tarkoitus hinurilla sitä siirtää johonki pajalle mutta pitää nyt vielä tuota ecun irroitusta koittaa jos vaikuttaisi asiaan. #3
Superb II (08-15) / Vs: Superb 2010 CFFB sähkövikaa/ecu?30.11.22 - klo:16:55Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 30.11.22 - klo:15:56 Auto oli kokonaan virratta akunvaihdon ajan. Voiko jonkun releen hajoaminen vaikuttaa kerralla noin moneen ohjainlaitteeseen? #4
Superb II (08-15) / Superb 2010 CFFB sähkövikaa/ecu?30.11.22 - klo:09:59
Auto hyytyi nyt pakkasten alkassa. Virrat kun laittaa päälle vilkuttaa P mfd:ssä ja erinäiset valot jäävät palamaan mittaristoon. Keskuslukitus ei toimi, vilkuttaa kyllä vilkkuja kun koittaa avata ovia, sisään pääsee vain avaimella. Xenonit syttyy mutta valokatkaisijan asennolla ei vakutusta. Startti pyörii mutta ei käynnisty. Radio toimii.
DSG pimeenä, ilmastointilaite pimeenä, sisätilan valot ei syty napeista. Avain jumittaa virtalukkoon ellei vaihdekeppiä heiluttele ennenkuin kääntää virrat veks. Obdeleven löytyy mutta portissa ei virtaa, niin ei pysty lukemaan vikakoodeja. Akku on vaihdettu toimivaan ja sulakkeet piippailtu läpi. Tässä octavian langassa ( https://www.vagarena.fi/index.php?topic=26360.msg620450#msg620450 ) näyttäis nuo vialliset yksiköt jotenkuten täsmäävän. Ajossa ei kyllä tosin ole ollut kyseisenlaisia oireita. Ja tuota muutaman minuutin odotusta en ole vielä kokeillut. #5
Passat 3C (05–10) / Vs: Passatin lämmityslaitteen kennon vaihto, lämmintä vain toiselle puolelle?03.02.22 - klo:14:29
Itsellä on vastaavanlaista ongelmaa -10 superbissa. Ei vikakoodeja. Kenno huuhdeltu sekä läppiä käsin pidelty ja ei puhella lämmintä kuin kuskin puolen vasemmasta räppänästä ja lasiin vasemmalle puolelle. Oisko seuraava steppi nyt toi kennon vaihto vai oisko jotain mistä vois vielä kiikastaa?
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |