Kaiteisiin tulee kiinni ja leveys ei ole säädettävissä. Alustavasti kaupat sovittu.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - AxefieldSivuja1
#1
Myydään / Vs: Tiguan 2021 alkuperäiset VW-kattotelineet.28.10.22 - klo:22:11
Kaiteisiin tulee kiinni ja leveys ei ole säädettävissä. Alustavasti kaupat sovittu.
#2
Myydään / MYYTY Tiguan 2021 alkuperäiset VW-kattotelineet.23.10.22 - klo:15:29
MYYTY
Vähän käytetyt VW-kattotelineet 2021 Tiguaniin. Kaidekiinnikekoteloiden kansien avaimia 2kpl ja kiinnikkeiden kiristykseen momenttiavain mukaan. HP: 110â,¬ (uutena sama setti 2021 kesällä 229â,¬) Sijainti Paimio #3
Tiguan II (16-) / Vs: Volkswagen Tiguan bensa / diesel / eHybrid 2021 ->19.09.21 - klo:18:42
Jos olette uudempiin Tiguaneihin kumimattosarjaa ostamassa, niin älkää samaa virhettä tehkö kuin minä tein. Tilasin marmoritiskille Volkswagenin omassa shopissa myynnissä olevista sarjoista sen edullisemman 64â,¬ hintaan. Kotona sitten myöhemmin Motonetin listoja selaillessa havaitsin, että siellä myydään samaa sarjaa hintaan 34,90â,¬.
#4
Tiguan eHybrid (2021-) / Vs: Kokemukset26.08.21 - klo:00:25Lainaus käyttäjältä: JAK - 25.08.21 - klo:20:30 En tiedä miten autot nykyään tulevat tehtaalta, mutta ihan alussa ei ollut mahdollista saada liikennemerkkien tunnistusta ja sitten kun toimitukset olivat jo alkaneet niin oliko se nyt travel assist-paketti joka pitää sisällään liikennemerkkien tunnistuksen, tuli ilmaiseksi valinnaisvarusteeksi listoille. Autotalo Ampeerin tiedoista: Sähköinen kantama noin 45km kesällä ja 30-35km talvella riittää suurimmalle osalle arkiajojen tarpeisiin Riippuu tietysti tarpeesta, mutta kyllä tuolla kaupunkiajossa mukavasti pyörittelee. Riippuu tietysti omista ajokilometreistä ja alueesta jolla pääsääntöisesti ajelet. Jos ruuhkasuomessa asustaa ja varsinkin jos on mahdollista hommata kotiin latausasema niin kyllä suoraan täyssähköön vaan.
#5
Tiguan eHybrid (2021-) / Vs: Kokemukset25.08.21 - klo:13:11
Tämä on aika ihme foorumi kieltämättä. Jostain syystä tästäkin mallista keskustellaan täällä(https://www.vagarena.fi/index.php?topic=46673.0) ketjussa ja auton omassa ketjussa ei mitään.
Akulla ajaa kaupungissa helposti 40km ja pihistelemällä voi päästä jopa lähelle 60km. Maantiellä range sitten putoaa nopeasti vauhdin kasvaessa. Latauksen yhteydessä lämpiää ja viilenee kyllä nätisti jos näin on pyydetty. Käytännössä ei kylläkään lämmitä moottoria vaan vain matkustamoa. Itsellä ei ole vertailukohtaa normietuvetoon, mutta sanoisin, että ei mitään merkittävää eroa varmasti ole ajotuntumassa. Toki jos sähköllä menee niin hiljaisempi on varmasti. Meidän talouden autossa ei ole liikennemerkkien tunnistusta, mutta käsittääkseni se kyllä toimii hyvin ja osaa säätää myös adaptiivisen vakkarin asetusta. #6
Tiguan II (16-) / Vs: Volkswagen Tiguan bensa / diesel / eHybrid 2021 ->25.07.21 - klo:13:41
Saakohan tämän lataushybridin pysymään tyhjäkäynnillä jotenkin päällä vai meneekö pakosta aina valmiustilaan?
#7
Volkswagen / Vs: Tiguan eHybrid 202108.07.21 - klo:13:42
Vasta rekisteröidyin foorumille ja hiljaista näkyy olevan ainakin tämän mallin parissa keskustelu.
Osaako joku auton omistaja kertoa löytyykö tästä mallista liikennemerkkien tunnistus Style-varustelussa vai kuuluuko mahdollisesti jonkun lisäpaketin sekaan? Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |