Lainaus käyttäjältä: tkp - 25.03.21 - klo:18:10Lämmitysvastukselle
Sähköliitäntä on lämmitysvastukselle, harvassa tarvikeosassa sitä on. Ei käytännössä vaikuta mihinkään, omassa Jetassa ei ainakaan syttyny moottorihäiriön merkkivalo kun otti piuhan irti tuosta. Mutta voihan tuon kokeilla kun ottaa piuhan irti että jääkö siitä vikakoodia.
Hauskaa, että myös tämän anturillisen putken kohdalla autodocin sivulla lukee "Ei kylmille ilmastovyöhykkeille"


