Kokeilin tota, mutta ei tule ESP OFF -tekstiä. Kun painaa pitkään niin menee sellaiseen tilaan, että nappia painamalla luistonestovalo palaa vain kun nappia painaa. Jos ei paina , valo sammuu. Hetken päästä palaa normaaliksi ja ASR voi taas ottaa pois. Viittaa ehkä tohon mitä sanoit, että edellinen omistaja on on halunnut koodata sen pois.
Hitto, missäköhän ton sais koodattuna takaisin?
Hitto, missäköhän ton sais koodattuna takaisin?
