Tätä vähän pelkäsin kun näistä varoteltiin. Tosiaan vajaa kymppitonni meni ilman isompaa öljyn syöntiä mutta nyt pompsahti. Onko heittää jotain muuta öljyä mitä koittaa? Mikä muuten noissa ketjun vaihtoväli?
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - AnteroMSivuja1
#1
Moottori ja voimansiirto / Vs: Octavian öljyt häipyi24.12.20 - klo:10:12
Tätä vähän pelkäsin kun näistä varoteltiin. Tosiaan vajaa kymppitonni meni ilman isompaa öljyn syöntiä mutta nyt pompsahti. Onko heittää jotain muuta öljyä mitä koittaa? Mikä muuten noissa ketjun vaihtoväli?
#2
Moottori ja voimansiirto / Octavian öljyt häipyi24.12.20 - klo:08:15
Moi palstaveljet ja hyvää joulua. Olen uusi täällä ja yleensäkin vag auton omistaja.
Kysymys kuuluu, omistan Octavia 1.8tsi vm.2011 ajettu vajaa 240tkm. Auto ollut nyt vajaan vuoden. Nyt ilmeni ongelma, vaihdoin öljyt kuukausi sitten CASTROL EDGE PROFESSIONAL, TITANIUM FST Moottoriöljy 5W-30, öljyyn mikä vissiin kuuluukin kyseiseen autoon. Eilen löi öljyn vähyyden varoitusvalon silmille. Tikku alarajassa, katoin niin ei näkyviä vuotoja. Mihin häipy reilu 4 litraa öljyä kuukaudessa? Ennen ei syönyt öljyä mitä tässä nyt ajellut tuhansia kilsoja. Mitä öljyjä palstalaiset käyttäneet, vai onko kulutus nyt se ominaisuus mistä varoteltiin? Kiitos. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |