Auto huollettu ensimmäistä kertaa viime vuonna, eli kahden vuoden ikäisenä ja mittarissa silloin 22tkm.
Nyt olisi ns "tarkastuskäynti" ja ihmettelen hintaa, 293 euroa pyytää käyttöauto tästä.
Eli auto nyt 3 vuoden ikäinen ja mittarissa 32tkm, huolto sisältää:
Tarkastus
Raitisilmasuodattimen vaihto
Jarrunesteen vaihto
Onko tosiaan näin kallista huoltaa nykyään?
Nyt olisi ns "tarkastuskäynti" ja ihmettelen hintaa, 293 euroa pyytää käyttöauto tästä.
Eli auto nyt 3 vuoden ikäinen ja mittarissa 32tkm, huolto sisältää:
Tarkastus
Raitisilmasuodattimen vaihto
Jarrunesteen vaihto
Onko tosiaan näin kallista huoltaa nykyään?
