Urakka jatkuu.
Kaikki mahdollinen on tehty.
Vaihdettu lambda, katalysaattori, alipaineletkut, lämpötila-anturit ym.
Sytytys säädetty, jako tarkastettu.
Nyt ei käynnisty enää ollenkaan.
Bensaa tulee ja kipinää, mutta ei jaksa käydä kuin pari sekuntia.
Löytyi tänään se moottorin ohjausyksikkö - on sitten perin hankalassa paikassa oikeassa poskessa. Hanskalokero irti ym.
VW Auton mukaan se ohjausyksikkö joka on akun vieressä ja mihin tulee alipaineletku onkin automaattivaihteiston ohjausyksikkö.
Jotenkin tuntuisi, että olisi päinvastoin?
Tarvitseeko automaattivaihteiston ohjausyksikkö alipainetta (kick-down)?
Se siellä oikeassa poskessa oleva ohjausyksikkö on huonosti merkattu.
Siinä on iso B, sitten vasemmassa laidassa ylhäältä alas numerot 6740, vaakasuoraan numerot 002 1892 enkä löydä noilla mitään järkevää googlesta tai varaosaliikkeistä??
Lisäksi löytyi yksi viallinen rele joka kartan mukaan on moottorin elektroniikkaan.
Akku latauksessa ja huomenna (taas) katsotaan.
Huh-huh.
Kaikki mahdollinen on tehty.
Vaihdettu lambda, katalysaattori, alipaineletkut, lämpötila-anturit ym.
Sytytys säädetty, jako tarkastettu.
Nyt ei käynnisty enää ollenkaan.
Bensaa tulee ja kipinää, mutta ei jaksa käydä kuin pari sekuntia.
Löytyi tänään se moottorin ohjausyksikkö - on sitten perin hankalassa paikassa oikeassa poskessa. Hanskalokero irti ym.
VW Auton mukaan se ohjausyksikkö joka on akun vieressä ja mihin tulee alipaineletku onkin automaattivaihteiston ohjausyksikkö.
Jotenkin tuntuisi, että olisi päinvastoin?
Tarvitseeko automaattivaihteiston ohjausyksikkö alipainetta (kick-down)?
Se siellä oikeassa poskessa oleva ohjausyksikkö on huonosti merkattu.
Siinä on iso B, sitten vasemmassa laidassa ylhäältä alas numerot 6740, vaakasuoraan numerot 002 1892 enkä löydä noilla mitään järkevää googlesta tai varaosaliikkeistä??
Lisäksi löytyi yksi viallinen rele joka kartan mukaan on moottorin elektroniikkaan.
Akku latauksessa ja huomenna (taas) katsotaan.
Huh-huh.








