Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Caravelle

#1
Hei
Ostin jokin aikaa sitten tuollaisen 530 tkm ajetun 2001 vuoden Caravellen ja kytkin tuntuu turhan jäykältä.
Nestekytkin ja nestettä näkyy olevan max merkin ylikin.
Kokemusta ei ole transporttereista niin onkohan tuo ominaisuus vai vika ja voisiko sille jotain tehdä muuta kuin koko kytkimen vaihtaa.
Tietoa ei ole mutta noilla kilometreillä olettaisi kytkimen vaihdetun kertaalleen.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy