No joo.. aikansa ko kävi jokaasen sulakkeen ja releen lävitte nin totesin jotta lähtävä johtoa myöten tulee akkua kohhe.. puoli autoa purettuna nin löytyihän sieltä matkalta sulake joka niin hyvin piilossa ettei näkynyt mistään. Nyt valot pelaa ja muutin johdot "huolto ystävällisiksi". Tieten jokaanen tehnyt mieleisekseen mutta seuraaville kun tieto valu :-/
