Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 02.11.21 - klo:09:00Näin on, nämä letkut poistuneet merkkiliikkeen valikoimasta.
https://www.ebay.de/itm/284494178268
Myykö merkkari eioota molemmille?
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - T4_BUSSI_SYNCROSivuja1
#1
Transporter T4 / Vs: Vesiletkuja03.11.21 - klo:19:06Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 02.11.21 - klo:09:00Näin on, nämä letkut poistuneet merkkiliikkeen valikoimasta. #2
Transporter T4 / Vesiletkuja01.11.21 - klo:22:33
No niin, tarve olisi seuraaville vesiletkuille, mistään ei oikein tahdo vain löytyä noita.
Joten onko kenelläkään vinkkiä mistä löytyisi? Auto 2.5 tdi syncro bussi 074121157 7D0121073T #3
Transporter T4 / Vs: Mikä katkaisija?10.03.21 - klo:19:10
Ok, kiitos tiedosta.
Mistä tuon tiedon kaivoit? #4
Transporter T4 / Mikä vaijeri10.03.21 - klo:19:08 #5
Transporter T4 / Vs: Mikä katkaisija?10.03.21 - klo:18:37
No onko tietoa onko tuo mahdollisesti tehdasasenteinen? Mikä mahtaa olla virallinen nimi katkaisijalle tai varaosanumero?
Kyselin eräästä varaosaliikkeestä, mutta ei kuulemma löydy volkkarin manuaaleista tuommoista katkaisijaviritystä .
#6
Transporter T4 / Vs: AXL-kone/tehot10.10.19 - klo:17:13
Varmaankin näin. Olin jostakin foorumilta lukevinani, että näitä axl-koneita olisi ollut "tehokkaampana" versiona
loppuvaiheen malleissa. Tuo turbomalli (sama kuin GT2252V) taitaa olla käytössä myös 111 kw koneessa? Ota näistä foorumeiden "höpötyksistä" sitten selvää. #7
Transporter T4 / AXL-kone/tehot09.10.19 - klo:22:22
Kyseessä vm. 2002. T4 syncro, 2.5 tdi, AXL-koneella.
Välijäähy keulalla, (transporterin keula). Turbon tyyppi 454192-5006S / 074145703G Onko tämä se vakio 102hv, vai kenties tehokkaammalla versiolla oleva malli? #8
Transporter T4 / Vs: Mikä katkaisija?06.10.19 - klo:21:36Lainaus käyttäjältä: o.b. - 06.10.19 - klo:21:21 Ok, nyt selkisi. Oli taas luetun väärin ymmärtäminen. #9
Transporter T4 / Vs: Mikä katkaisija?06.10.19 - klo:21:13
Siis mitä tuo katkaisija käytännössä tekee?
#10
Transporter T4 / T4 peltiosia06.10.19 - klo:21:04
Tulipa vastaan tällainen yritys kuin Carkone, kun haeskelin peltiosia T4:seen.
Aika hyvin näytti peltejä olevan saatavilla, eikä kovinkaan hinnan kiroissa näytä olevan. https://www.carkone.fi/tuote-osasto/koriosat/volkswagen-koriosat/transporter-t4-1990-2003/helma-ja-korjauspellit-713/ #11
Transporter T4 / Vs: Mikä katkaisija?06.10.19 - klo:20:56
On tainnut ylirasittua kun oli sen verran jumittuneen oloinen
#12
Transporter T4 / Vs: Eberin lämpötila-anturi06.10.19 - klo:20:54
On tuossa se kellosarja, lähtee käyntiin nyt vain kun painaa napista tai ajastaa.
#13
Transporter T4 / Vs: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA06.10.19 - klo:20:48
Tuossa aikani kuluksi etsin kaukovalojen piuhaa lisävalojen asennussarjan herätteelle.
Sieltäpä se on kaiketi näppärä ottaa mistä mistä Larmatin vinkkasi ja täytynee laittaa o.b:een ohjeen mukaan se sulake akulta tulevaan punaiseen johtoon vielä, olisikohan 10A sopiva? Mittailin vielä tuota jännitettä kun laitoin pitkät päälle. Eli tuo mustavalkoinen piuha. ![]() ![]() #14
Transporter T4 / Eberin lämpötila-anturi06.10.19 - klo:20:39
Ilmojen viilennettyä alkoi tuossa suivaannuttamaan tuo eberin käynnistyminen, varsinkin kun lyhyttä ajoa
taajamassa pisteestä A pisteeseen E. Tuohan on suorastaan rääkkäystä eberille, joka savun saattelemana on juuri käynnistynyt ja taas joutuu ajamaan itsensä alas. Eli ajatus oli laittaa erillinen kytkin eberin anturin piuhaan, jolla saa ohjattua onko anturi päällä vai ei. No, anturi liittimineen löytyi vetosilmukan palkista, konehuoneen puolelta löytyi sitten toinen liitin, jonka otin auki. Ei tarvitsekaan viritellä erillisiä kytkimiä anturin piuhalle. ![]() ![]() #15
Transporter T4 / Mikä katkaisija?06.10.19 - klo:20:27
Tuota T4:sta romplatessa huomasin katkaisijan konehuoneessa, otin kumipalkeen pois ja kokeilin painella katkaisijaa, oli hiukan jäykän oloinen, mikä lienee tarkoitus? Sijaitsee vasemmalla edestä päin katsottuna.
![]() upload photo #16
Transporter T4 / Vs: 1605-WK002 HERÄTEVIRTA30.09.19 - klo:22:53Lainaus käyttäjältä: Larmatin - 28.09.19 - klo:18:53Jep, näin täytyy tehdä. Hauskaa sinällänsä, motonetin myyjä sanoi, ettei tämä käy, kun ei ole CAN-väylää, ja toinen ehdotti, että virtalukon pohjasta heräte. Näillä mennään. #17
Transporter T4 / Vs: T4 2.5tdi vm 2000 tehot kateissa28.09.19 - klo:00:05
Jep. MAF oli tullut tiensä päähän. On jokseenkin eri auto ajella nyt
.
#18
Transporter T4 / 1605-WK002 HERÄTEVIRTA28.09.19 - klo:00:03 #19
Transporter T4 / Vs: T4 syncro bussi, 2002 konsolin valot31.01.19 - klo:21:39
Niin ja oli tuossa vanhassa katkaisijassa myös se ongelma, että valokatkaisijan ollessa pois päältä, ajovalot paloivat, mutta takavalot oli pimeänä, nyt toimii kuten pitää.
#20
Transporter T4 / Vs: T4 2.5tdi vm 2000 tehot kateissa31.01.19 - klo:21:20
Itsellä hiukan vastaava ongelma, liikkeelle lähtiessä tallaa painettaessa, ei juuri tapahdu mitään, mutta 2400-2500 rpm kohdalla turbo ikään kuin lähtee kuvioon mukaan. Tosin tämä ongelma ei ole aina päällä, joskus tehot toimii ok, joskus taas viiveellä.
Tuota MAF:ia täytyy tutkailla seuraavaksi. #21
Transporter T4 / Vs: T4 syncro bussi, 2002 konsolin valot31.01.19 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: Jahkailija - 21.12.18 - klo:09:19 Jep,vika löytyi. Vaihdoin valokatkaisijan, nyt toimii kaikki taustavalot sekä mittarivalon himmennin. Ero entiseen katkaisijaan on, että vain takasumuvalon saa päälle, ja katkaisijan taustaväri on punertava, aikaisemmassa oli valkoinen. ![]() ![]() #22
Transporter T4 / Vs: T4 syncro bussi, 2002 konsolin valot17.11.18 - klo:18:10
Jep, katsottu kaikki sulakkeet sulakerasioista, ei rikkinäisiä.
Muutaman lisä kysymys, kun tuota matkustamon sisävalokytkintä "rynkytti" niin silloin konsolin valot jäivät ajoittain palamaan. Otin auki, mutta ei tuostakaan mitään ihmeellistä löytynyt. Ylimmän sulakerasian yläpuolella on releistä ja muuta sälää, siellä on yksi liitin irti ja yksi sulakekin näyttää olevan, mitä en tarkastanut, mikä lienee noillakin tarkoitus. Sitten tuossa ajovalokytkimen takana on tehty joku hyppypiuha 4 ja 5 liittimien välille, tuostakaan ei ole hajua miksi viritelty. ![]() ![]() ![]() ![]() #23
Transporter T4 / Vs: T4 syncro bussi, 2002 konsolin valot16.11.18 - klo:22:59
Ok, eli tuota sulaketta etsimään. Täytyy katsella huomenna josko vika löytyisi.
Tuo mittarivalojen himmenninkään ei toimi, joten vikaa lähdettävä sieltä perkaamaan. Kiitos vinkistä. #24
Transporter T4 / T4 syncro bussi, 2002 konsolin valot15.11.18 - klo:23:47
No niin,
täytyy kysellä hiukan neuvoja konsolin valoihin liittyen. Eli, konsolista sammuivat "taustavalot", siis ne jotka näyttävät kytkimien ja säätimien paikat pimeässä. Pimeänä siis ajovalokytkimen vierestä lähtien, mittarivalon vahvuuden säädin, ajovalon korkeuden säädin, ja kaikki lämmitys/puhallus/kattovalo yms. säätimet. Ovatko kaikki saman sulakeen takana ja mikä mahtaa olla sulakenumero? ![]() ![]() Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |