Kyseessä siis 12 kulmainen 30mm mutteri
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - Jh87Sivuja1
#1
Leon 1M (99-05) & Toledo 1M (99-05) / Vs: Takapyörän laakerin momentti26.03.22 - klo:16:09
Kyseessä siis 12 kulmainen 30mm mutteri
#2
Leon 1M (99-05) & Toledo 1M (99-05) / Takapyörän laakerin momentti26.03.22 - klo:15:20
Seat Leon 1.9 tdi asv takapyörän laakerin kiristys momentti?
#3
Leon 1M (99-05) & Toledo 1M (99-05) / Vs: Seat Leon 1.9 tdi moniurahihnasta "lohkesi" reunasta palanen18.08.20 - klo:07:29
Onnistuuko kiristimen tai rullien vaihto ihan kotipihassa?
Ja vatiiko erikoistyökaluja? #4
Leon 1M (99-05) & Toledo 1M (99-05) / Vs: Seat Leon 1.9 tdi moniurahihnasta "lohkesi" reunasta palanen17.08.20 - klo:21:00Lainaus käyttäjältä: o.b. - 17.08.20 - klo:20:32Näkeekä mitenkään "helposti" jos kansiremontti tiedossa? #5
Leon 1M (99-05) & Toledo 1M (99-05) / Vs: Seat Leon 1.9 tdi moniurahihnasta "lohkesi" reunasta palanen17.08.20 - klo:20:59Lainaus käyttäjältä: tkp - 17.08.20 - klo:20:37oliko ihan vauhdista mennyt ja alkanut kuulumaan "kalkatus"? jos sillä selviäisi pelkästään #6
Leon 1M (99-05) & Toledo 1M (99-05) / Seat Leon 1.9 tdi moniurahihnasta "lohkesi" reunasta palanen17.08.20 - klo:19:52
Eli vauhdissa alkoi kuulua ensin naputusta ja sen jälkeen kilkattava ääni.
Auto tien sivuun ja moniura hihnasta lähtenyt reunasta 1 uran kohdalta palanen. muuten hihna näyttää ehjältä ja vielä paikallaan. Eli kierrosten mukaan muuttuva ääni kilkatus. Ei merkkivaloja, eikä muutakaan ajoon vaikuttavaa, muuta kuin kilkattava ääni #7
Sharan (09-) / Vs: Jarrulevyt ja palat, alkupeiset vaihdettu uritettuihin haju26.07.20 - klo:10:35
Eteen siis vaihdettu brembo jarrulevyt ja palat.
1 Koeajo lenkillä siis etulevyt kärys ja haju. 2 koeajolenkillä taka levyt ja palat kuumuivat huomattavasti enemmön jotka vaihdettu n. 20 000km sitten, oem levyt ja palat. Aamulla kävin Jultsun neuvosta ajamassa muutaman 0-100km/h ja sit reipas jarrutus. Nyt sekä etu että takajarrut tasaisesti lämpesivät. Eli onko huoli ohi? #8
Sharan (09-) / Vs: Jarrulevyt ja palat, alkupeiset vaihdettu uritettuihin haju25.07.20 - klo:20:38Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 25.07.20 - klo:20:10Kyllä puhdistin. Kävin vielä kokeilemassa ja ei enää hajua. Mutta kun kokeilin kaikki jarrulevyt niin huomasin että nyt takana olevat vanhemmat levyt kuumemmat kuin uudet edessä. Takana siis alkuperäistä vastaavat ei uritetut #9
Sharan (09-) / Vs: Jarrulevyt ja palat, alkupeiset vaihdettu uritettuihin haju25.07.20 - klo:19:57Lainaus käyttäjältä: Beetle - 25.07.20 - klo:19:52En ajanut radalla, uusien osien jälkeen rauhallisesti aloin jarruttelemaan ja sitten useamman rauhallisen jälkeen reippaampia jarrutuksia. Olisiko uusista levyistä ja paloista vaan palanut rasvat yms pois? Ja voiko vaikuttaa kun uudet ovat k uritetut? #10
Sharan (09-) / Jarrulevyt ja palat, alkupeiset vaihdettu uritettuihin haju25.07.20 - klo:19:13
Hei.
Vaihdoin alkuperäiset jarrulevyt uritettuihin Brembo levyihin ja paloihin. Ensimmäisen lenkin jälkeen haisee palanut. Ei laahaa. Voiko vaan johtua uusista osista vai eikö levyt käy autoon. Auton sharan 2.0 tdi 140hv. 2011 vm #11
VW / Vs: Pirkanmaan alueella korjaaja/korjaamo? Kannentiiviste?31.07.19 - klo:11:04Lainaus käyttäjältä: dosetti - 31.07.19 - klo:09:21 Tässä mallissa paikoillaan kierroksia ei saa nostettua yli 2500. Onko tietoa Pirkanmaan alueella sellaisista firmoista mitkä tekisi kyseisiä operaatioita sopivaa korvausta vastaan? #12
VW / Vs: Pirkanmaan alueella korjaaja/korjaamo? Kannentiiviste?30.07.19 - klo:21:19Lainaus käyttäjältä: hiksi - 30.07.19 - klo:20:15Egr tulpattu ja poistettu ohjelmalla, mutta miten tuollainen vesikieron ohittaminen onnistuu ja onnistuuko ihan kotipihasta? #13
VW / Vs: Pirkanmaan alueella korjaaja/korjaamo? Kannentiiviste?30.07.19 - klo:19:05Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 30.07.19 - klo:18:09Ei haise ainakaan selvästi erottuva pakokaasu. Mutta vaikuttaa että öljyn sekaan menee, kun tikku ylärajassa ja vähän sen yli edellisen vaihdon jälkeen ajettu 8000km. #14
VW / Pirkanmaan alueella korjaaja/korjaamo? Kannentiiviste?30.07.19 - klo:17:24
Autona VW Sharan 2011 2.0 TDI DSG.
Kuluttaa nestettä, ei tiputa alle. Vaaleaa savuttaa. Eli jos Tampere tai lähialueilla olisi hyvää huoltamoa tai korjaaja joka pystyisi vian paikallistamaan/ korjaamaan . Tietysti korvausta vastaan olisin kiitollinen tiedoista ja avusta. #15
VCDS (VAGCOM) / Sharan 7n valojen koodaus26.05.19 - klo:11:50
Autona siis Sharan 2011 2.0 TDI 7n.
Autossa siis bi-xenon, AFS ja led drl päivävalot/parkit. Jos jollain sattuisi olemaan alkuperäistä long koodia. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |