Kysytään vielä tässäkin, eli
Voiko multifueliin laittaa Mobil ESP öljyä? Täyttää VW 504 00 speksin ja api sn. Kun ohjekirja puhuu vain VW:n hyväksymistä öljyistä. Normi tsi haluaa 502/504 speksiin menevät öljyt riippuen ajaako LL vai kiinteällä vaihtovälilöä.
Multifuelilla siis ei saa, eikä ole tarkoituskaan ajaa LL vaihtovälillä, vaan kiinteä 15tkm/vuosi.
Mutta kysymys siis onkin, että voiko tuolla 504 speksiin + api sn täyttävällä öljyllä ajaa 502:sen vaativaa multifuelia?
Voiko multifueliin laittaa Mobil ESP öljyä? Täyttää VW 504 00 speksin ja api sn. Kun ohjekirja puhuu vain VW:n hyväksymistä öljyistä. Normi tsi haluaa 502/504 speksiin menevät öljyt riippuen ajaako LL vai kiinteällä vaihtovälilöä.
Multifuelilla siis ei saa, eikä ole tarkoituskaan ajaa LL vaihtovälillä, vaan kiinteä 15tkm/vuosi.
Mutta kysymys siis onkin, että voiko tuolla 504 speksiin + api sn täyttävällä öljyllä ajaa 502:sen vaativaa multifuelia?
