Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Pmak

#1
Kysytään vielä tässäkin, eli

Voiko multifueliin laittaa Mobil ESP öljyä? Täyttää VW 504 00 speksin ja api sn. Kun ohjekirja puhuu vain VW:n hyväksymistä öljyistä. Normi tsi haluaa 502/504 speksiin menevät öljyt riippuen ajaako LL vai kiinteällä vaihtovälilöä.

Multifuelilla siis ei saa, eikä ole tarkoituskaan ajaa LL vaihtovälillä, vaan kiinteä 15tkm/vuosi.

Mutta kysymys siis onkin, että voiko tuolla 504 speksiin + api sn täyttävällä öljyllä ajaa 502:sen vaativaa multifuelia?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy