Hei, meillä on VW PASSAT 3B 2000vm 1.9tdi. Autossa ajonesto päällä, koska viimeinenkin avain hävisi. Osaisiko tai joutaisiko tai pystyisikö joku joka omaa oliko se nyt se VAG TACHO ohjelma. entiset avaimet ilmeisesti pitäs poistaa muistista ja uusi koodata tilalle? Toki korvausta vastaan! Auto sijaitsee nilsiässä. Ja avain tilattu uusi jo eli sitä ja ahkeraa ohjelmoijaa odottaessa. Kiitos jo etukäteen.
