Lainaus käyttäjältä: Larmatin - 18.04.18 - klo:17:55
Kannattaa sitten kattoa että hihna menee oikeaa reittiä. sen saa kahdella tapaa ja toisella tapaa se vinkuu ja on löysän tuntuinen eikä kestä kuin 20tkm.
Ja nimenomaan ilmastoinnilla varustetuissa sen saa kahdella tapaa.
Joo sehän jää ihan roikkumaan kun laittaa väärin, kokeilin kyllä
melko hankala oli vaihtaa se kiristimen rulla, mutta saihan sen sieltä irti. En hoksannut että siellä oli Kuusiokolo ruuvi, mutta näkyihän tuo pysyvän 13mm hylsyllä sen verta ettei pyörinyt läpi. Uuden laitossa ei mennyt viittä minuuttia kauempaa Samalla vaihtui molemmat ohjainrullat ja hihna tietysti. Eipä vikise enää.
