Minä asennutin tämän viestiketjun ohjeistuksella lisävalot paikallisessa autosähköliikkeessä. Kiitokset ohjeista. En tiedä näkyykö kuvat noilla linkeillä, mutta asennus onnistui mielestäni juuri niin kuin olin suunnitellutkin. Valona kaareva optibeam commander. Valoteho nyt vähintäänkin riittävä.


picture upload


picture upload
