Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - JiiHoo83

#1
Minä asennutin tämän viestiketjun ohjeistuksella lisävalot paikallisessa autosähköliikkeessä. Kiitokset ohjeista. En tiedä näkyykö kuvat noilla linkeillä, mutta asennus onnistui mielestäni juuri niin kuin olin suunnitellutkin. Valona kaareva optibeam commander. Valoteho nyt vähintäänkin riittävä.






picture upload
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy