Vw passat 3C lämmityslaite lopettaa toimintansa talvisen autopesun jälkeen. Ilmeisesti siellä jäätyy joku? Vasta pitkä lämmittely/kuivattelu lämpöisessä parkkihallissa palauttaa toimintakunnon takaisin. Onko tietoa/vinkkkä mikä siellä jäätyy?
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - JuupajokiSivuja1
#1
Yleinen VAG-keskustelu / Vw passat 3c puhallin ja talvipesu12.01.18 - klo:17:40
Vw passat 3C lämmityslaite lopettaa toimintansa talvisen autopesun jälkeen. Ilmeisesti siellä jäätyy joku? Vasta pitkä lämmittely/kuivattelu lämpöisessä parkkihallissa palauttaa toimintakunnon takaisin. Onko tietoa/vinkkkä mikä siellä jäätyy?
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |