Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - JukkaJ

#1
Kiitos, omasta autosta ei löydy module 20 ollenkaan. Auto on RS, en tiedä vaikuttaako se vai jokin varuste. Autossa ACC, kaistavahti ja kuolleenkulmantunnistus niillä voi olla jotain yhteyttä.
#2
Kiitos mabe, nyt sain valon toimimaan. Kehtaako kysyä sinulta vielä apua kaukovalo assistentin kanssa? Haluaisin säätää aktivointinopeuden 60km/h -> 20km/h. Autossa kaistavahti. Olen mielestäni kahlannut kaikki menut läpi, mutta en löydä koko valikkoa.. Käytössä Ross tech hex-v2 ja vcds. Edellisestä mallista nämä löytyi helposti, mutta FL:stä en ole löytänyt.
#3
Moro, Minulla Octavia RS III FL MY17 ja en löydä mistään paikkaa josta saisi koodattua kaukovalo assistentin aktivointi nopeutta 60km/h->10km/h. Selannut kaikki foorumit läpi, mutta siellä ohjeita 2016 ja vanhemmille Octavioille. 09 central electricsistä olen sitä etsinyt, mutta ei löydy. Osaisiko joku auttaa mistä löytyy oikea valikko? Uusin Hex-V2 piuha on.
#4
Kiitos vastauksesta mabe. Auto on koodattu näin:
ENG116946-ENG116067-Leuchte10SHUTTER LB23-Dimmwert AB 10,0                                         -> 127
ENG116946-ENG116064-Leuchte10SHUTTER LB23-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 10,00
ENG116946-ENG116560-Leuchte10SHUTTER LB23-Lampendefektbitposition 10,00
ENG116946-ENG116062-Leuchte10SHUTTER LB23-Lasttyp 10,not active                                      -> LED Kleinstung
ENG116946-ENG116068-Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtansteuerung HD AB 10,Always
ENG116946-ENG116065-Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtfunktion A 10,not active                            -> Fernlicht bei assistant

Mutta ko. piuhalle ei tule jännitettä. Menikö joku väärin?
#5
Hei, kaipaisin apua valojen kytkennässä. Olen omasta mielestäni tehnyt juuri niin kuin tässä ketjussa on neuvottu, mutta valo pysyy pimeänä. Koodattiin tuo pinni 23 ohjeen mukaan ja vedin johdon konehuoneeseen. Pitäisikö siinä johdossa olla jokin jännite? Mihin tarkkaanottaen tämä heräte pitää kytkeä? Releen herätteeseenkö? Näin tein, mutta siis minun herätepiuhassa jännite on 0,014V, eikä se muutu kun pitkiä vilkuttelee. Auto on Octavia RS mv 2018 LED ajovaloilla/pitkillä.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy