Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Transpoort

#1
Selvä, taitaa mennä tankin irrotus töiksi, muualtakaan ei taida päästä käsiksi tankilta lähtevälle/paluulle?
#2
Otsikon mukainen auto vm. 2002 käy huonosti tyhjäkäyntiä ravistaen. Välillä sammuu, välillä ei. Tehot tallessa. Ilmaa tulee polttoaine letkussa kyllä, mutta asentajan mukaan normaalia? Olen vaihtanut moottorin puoleiset letkut uusiin. 
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy