Selvä, taitaa mennä tankin irrotus töiksi, muualtakaan ei taida päästä käsiksi tankilta lähtevälle/paluulle?
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - TranspoortSivuja1
#1
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Transporter t4 käy huonosti21.12.17 - klo:22:40
Selvä, taitaa mennä tankin irrotus töiksi, muualtakaan ei taida päästä käsiksi tankilta lähtevälle/paluulle?
#2
Yleinen VAG-keskustelu / Transporter t4 käy huonosti21.12.17 - klo:20:00
Otsikon mukainen auto vm. 2002 käy huonosti tyhjäkäyntiä ravistaen. Välillä sammuu, välillä ei. Tehot tallessa. Ilmaa tulee polttoaine letkussa kyllä, mutta asentajan mukaan normaalia? Olen vaihtanut moottorin puoleiset letkut uusiin.
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |