Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Mepi

#1
Mun allekirjoituksen Golffiin tehtiin tänään ohjelmointi. Homma onnistui pelkällä piuhalla OBD portista, ei tarvittu siis työkaluja. Aikaa meni noin tunti

Mulla on hyvin vähän kokemusta kyseisestä autosta, olen omistanut sen vasta viikon ja on ensimmäinen DSG auto. Aika näyttää miltä tuntuu. Tähän saakka on olluti sokoneisia Di sekä Be momentinmuunnin Volvoja, kaikki aina ohjelmoituna
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy