Mun allekirjoituksen Golffiin tehtiin tänään ohjelmointi. Homma onnistui pelkällä piuhalla OBD portista, ei tarvittu siis työkaluja. Aikaa meni noin tunti
Mulla on hyvin vähän kokemusta kyseisestä autosta, olen omistanut sen vasta viikon ja on ensimmäinen DSG auto. Aika näyttää miltä tuntuu. Tähän saakka on olluti sokoneisia Di sekä Be momentinmuunnin Volvoja, kaikki aina ohjelmoituna
Mulla on hyvin vähän kokemusta kyseisestä autosta, olen omistanut sen vasta viikon ja on ensimmäinen DSG auto. Aika näyttää miltä tuntuu. Tähän saakka on olluti sokoneisia Di sekä Be momentinmuunnin Volvoja, kaikki aina ohjelmoituna
