Vastaan itse itsellen!
Konsultoin puoli miljoonaa km transportterilla rullannutta kuljettajaa ja hän kertoi kytkimen lievän luistamisen olevan lähinnä ominaisuus, ei siis syytä hätääntyä. Vaihdelaatikon 5- vaihde menee tavallisesti remonttiin ennen kytkintä ja kytkinremonttia ei välttämättä tarvitse tehdä ennen tuota 500tkm rajaa. Vaihdelaatikko kuulemma irroitettavissa ihan kotipihassa ja päivän homma purkaa ja kasata. Moottori lasketaan alas, käänetään poikittain ja laatikko keulan puolelta vedettävissä ulos. Korjaamolla kertoivat olevan 6 tunnin työn ja sen mukaan hinta, asentaja myös kävi kokeilemassa autoani ja kommentoi lauseella: "Kovaa ajoa vaan, ei mitään tarvetta alkaa kytkinremonttiin!".
Konsultoin puoli miljoonaa km transportterilla rullannutta kuljettajaa ja hän kertoi kytkimen lievän luistamisen olevan lähinnä ominaisuus, ei siis syytä hätääntyä. Vaihdelaatikon 5- vaihde menee tavallisesti remonttiin ennen kytkintä ja kytkinremonttia ei välttämättä tarvitse tehdä ennen tuota 500tkm rajaa. Vaihdelaatikko kuulemma irroitettavissa ihan kotipihassa ja päivän homma purkaa ja kasata. Moottori lasketaan alas, käänetään poikittain ja laatikko keulan puolelta vedettävissä ulos. Korjaamolla kertoivat olevan 6 tunnin työn ja sen mukaan hinta, asentaja myös kävi kokeilemassa autoani ja kommentoi lauseella: "Kovaa ajoa vaan, ei mitään tarvetta alkaa kytkinremonttiin!".
