Kiitos , kokeillaan kun ollaan taas sivutiellä .
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - TV 1943Sivuja1
#1
Tiguan II (16-) / Vs: Luistonesto15.02.21 - klo:17:54
Kiitos , kokeillaan kun ollaan taas sivutiellä .
#2
Tiguan II (16-) / Luistonesto15.02.21 - klo:15:15
Taas on se aika vuodesta että pitäisi käydä mökillä .
Saakohan - 18 vuoden karvalakkimallin tiguanista luistoneston tilapäisesti pois jos joutuu vähän lumelle ajaan ? Edellisestä hoitui keskikonsolista painonapilla . Pahinta on kun putoo kierrokset Ja sitten loppuu meno . #3
Tiguan II (16-) / Ajoprofiili10.08.19 - klo:09:43
Joskus luin jostain suositusta käyttää snow asentoa pitkillä
ajotaipaleilla . Olisi taloudellinen ajotapa . Enää en tätä löydä , enkä muista kuinka luotettava tieto oli . Nykyisin käytän snow asentoa kuormatun peräkärryn kanssa kaupunkiliikenteessä , liikennevaloissa lähtö sujuvampaa jouhevamman kaasupolkimen käytön takia . Onko muilla tietoa ko. asiasta . Kulkine on tiguan 1.4 . 4wd. - 18 . #4
Moottori ja voimansiirto / Vs: ”Uusien” TSI koneiden jakohihnan vaihto02.03.19 - klo:08:43
Sekoitetaan vielä pakkaa . Eikös uusissa TSI koneissa ole hihna
öljyssä , vai miten nämä moottorityypit menee . Onko näistä mitään kokemusta . Ei kai ulkoiset seikat vaikuta , ja hankala itse tarkistaa . #5
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Vararengas06.01.19 - klo:18:19
Tilapäis pyörän käytöstä ei oikein muuta kuin , jos on vetävällä
akselilla , ajomatka korkeintaan 200 km . #6
Alusta, vanteet ja renkaat / Vararengas06.01.19 - klo:13:00
Tiguan 2018 . Kevytvarapyörän löysin joka on halkaisijaltaan pari senttiä
pienempi kun allaolevat . Puuttuuko joku ajonvakautus tai ABS peliin jos lähden sillä tienpäälle . Rengaspaine varoitus tietenkin tulee ABS kautta , mutta aiheuttaako muuta . Neliveto on , ja vahinkon sattuessa rengas tietenkin taakse . #7
Huoltaminen / Vs: 15 000km välin öljynvaihto suosituksia.18.08.18 - klo:09:10
Onko näissä nykyisissä hihnallisissa tsi koneissa eri öljysuositus kuin
ketjullisissa . Hihnahan on kai öljykylvyssä . #8
Tiguan II (16-) / Vs: Tiguan 2016.11.08.18 - klo:12:24
Kyllä minulla on käytössä ilman eri aktivoimista .
Pitää vain ajaa riittävän lähelle estettä . Noin 10 cm . Pitää jonkinmoisen jurauksen ja pysätyy kuin seinään . Pihassakin pysäytti kun peruutin nurmikolta pitkään heinään . Vuodenvaihteessa saatu auto , en tiedä mitä virityksiä tehtaalla / liikkeessä on tehty . #9
Moottori ja voimansiirto / Vs: 1.4 tsi twincharged05.06.18 - klo:07:11
Minkähän verran öljymerkki vaikuttaa . 120000 ajettuun lisäsin muutaman
Kerran mobilin 1 . Kulutus kasvoi reilusti . Alkoi olla jo kuuluisaa litra tuhannella . Siirryin castrolin pitkänvaihtovälin , jota huollossakin laittoivat , öljyyn . Korjaantui ainakin puoleen . Oma käsitys on että männänrenkaat tai joku muu jumitti välissä , ja korjaantui itsekseen . #10
Passat 3B/3BG (96 - 05) / Vs: passat kompura10.05.18 - klo:09:25
Minulta Tiguanista hävisi aineet kun joku nippa olikatkennut .
Kyllä se kompura / ilmastointi sen verran ujelsi ettei korvat kestänyt kuunnella . Kytkin kompuran pois päältä , puolenvuoden päästä huollossa laittoivat uudet aineet . Ehkä pari tuntia kävi kompura ilman aineita . #11
Golf I - III / Vs: 91 country24.02.18 - klo:19:16
Jossitteluksi menee kun ei muista . Kai laitoin kytkimen vanhoihin
johtoihin . Lukko on helppo johdottaa vaikka uudella johdolla . "Muistaakseni" perässä liitin johon tulee 12 v silloin kun pakkivaihde on päällä . Joko on paljon kilsoja mittarissa . Minun piti ajaa 20 vuotta / 400 km . Vähän jäi vaille kun kaadoin tiellä , ylipitkää tavaraa peräkärryssä . #12
Golf I - III / Vs: 91 country24.02.18 - klo:16:49
Enää ei jaksa muistaa , mutta jonkin virityksen tein vaihdelaatikon
päälle jostain muusta katkaisijasta . Olisko ollut moottoripyörän Jarruvalon kytkin . Jokin vaihteensiirtäjän osa sitä liikutti . En edes kysellyt uutta , masinisti hengessä rakentelin . #13
Tiguan II (16-) / Vs: Toimitusaika21.12.17 - klo:11:31
Eilen hain auton , hiukka vaille 4 kuukautta toimitusaika .
Lähes sama väri ja malli kuin edellinen 10 v. vanha . Ei tarvi naapureille selitellä auton vaihtoa . #14
Tiguan II (16-) / Vs: Toimitusaika21.11.17 - klo:16:28
Kolme kuukautta tuli täyteen tiguanin tilauksesta . Mitään ei ole kuulunut .
#15
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Peräkärryn muutoskatsastus?21.10.17 - klo:10:03
Kaveri muutti vanhan jarrullisen Kärppä peräkärryn 750 kg jarruttomaksi .
Siitäkin on jo vuosia , mutta kokonaispainoa siinäkin pudotettiin . Tietääkseni kärryn rakenteisiin ei puututtu , muutos vain rekisterikirjaan . #16
Tiguan II (16-) / Vs: Vanteiden sopivuus02.10.17 - klo:08:44
Kyllä liike sai kahdet renkaat , sattui olemaan kitkat toisina talvirenkaina .
Oletan renkaiden ulkomittojen olevan lähellä toisiaan . 16" renkaissa on enemmän ilmaa vanteen ja asfaltin välissä . Siitä on taas hyötyä kun ajetaan pois asfaltilta . Saattaa pitokin parantua kun klapikärryä kiskoo talvisilla mökkiteillä . Ei näillä ole merkitystä renkaiden valinnassa , mutta kun ne nyt tuossa ovat olemassa voisi hyödyntää . Jollei käy laitetaan myyntiin . #17
Tiguan II (16-) / Vs: Vanteiden sopivuus01.10.17 - klo:20:34
-17 malli , 17" renkailla vasta tulossa joskus syksyllä . Eipä ole mistä
mitata . Ehdimpä tuon nähdä myöhemmin , jätin kuitenkin renkaat Itselle kun eivät niistä mitään hyvittäneetkään . #18
Tiguan II (16-) / Vs: Vanteiden sopivuus01.10.17 - klo:18:17
Nyt on ajossa -08 malli 16" vanteilla . Tulossa -17 malli 17" vanteilla .
Eivät tienneet / halunneet sanoa liikkeessä sopiiko vanhat renkaat uuteen . #19
Tiguan II (16-) / Vanteiden sopivuus01.10.17 - klo:12:12
Onko tietoa sopiiko vanhemman tiguanin 16 " renkaat uudempaan , jossa vakiona 17" .
Jäi talven ajetut nastarenkaat vw omilla vanteilla . Jarrulevyjen koko ja jarrujen rakenne Varmaan ratkaisevat . Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |