Omasta Pasuunassa oli myös ongelmana apukuskin puolen lämpeneminen. Purin hanskaslokeron pois edestä ja tarkistin testi ajolla servot (paina AC napista ja puhallus kasvoille yhtäaikaa) ja läpät mitä nyt näki sekä tunnustelemalla virtauksia ikkunalta. Kaikki tuntui toimivan mekaanisesti oikein. Seuraavaksi letkut irti tulipellistä ja omat letkut tilalle joiden kautta kierrätin aluksi puhdasta vettä porakonepumpulla edes takaisin 10L sankon kautta. Jotain pientä moskaa irtosi muttei liiemmin. Puhtaat uudet vedet sankoon ja reilusti jäähdyttimen puhdistusainetta ja taas kierrätystä edes takaisin noin tunnin ajan.. Letkut takaisin ja koekäytöllä ilmautui itsekseen kun jätti kennoon niin paljon vettä kun mahdollista ja letkut oli suljettu puristimilla. Operaation jälkeen kummaltakin puolelta puhaltta 67 asteista ilmaa normaalisti. Kannattaa tehdä ENNEN kuin menee totaalisesti tukkoon joka aiheuttaa kojelaudan ja keskikonsolin irroituksen kennon vaihtamiseksi. Tarvikkeet kustansi kaikkinensa 32â,¬ (sis. porakonepumpun) aikaa menee muutama tunti kun rauhassa puuhaa.. letkujen liittimet hankalat irroittaa yläkautta poikittaisessa 2.0TDI koneessa.
