Lainaus käyttäjältä: tet - 24.07.17 - klo:11:35Auto on pulputtanut pidemmän aikaa. Evap -venttiili uusittiin koska auto alkoi pukata vikakoodia P0441: "evaporative emission ctrl incorrect purge flow". Venttiilin vaihdolla rauhottui...
Alkoiko pulputus siis evap-venttiilin uusimisen jälkeen, vai vaihdoitko venttiilin pulputuksen takia? Jos alkoi pulputtaa vaihdon jälkeen, niin siihen vaihdettuun venttiiliin kohdistaisin itse nyt tutkimukset.
