Vika todennäköisesti löytyi: polttoainetankki vuotaa hieman. Vuoto jossain ylempänä, koska vuotaa vain, kun tankki on yli puolenvälin ja auto liikkeessä.
Tuli kyllä kurkattua verhoilun alle, jossa ei mitään ihmeellistä. Raitisilmasuodattimen vaihdoin myös hetki sitten, joten sekin kunnossa.
Tuli kyllä kurkattua verhoilun alle, jossa ei mitään ihmeellistä. Raitisilmasuodattimen vaihdoin myös hetki sitten, joten sekin kunnossa.
