Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - cuie

#1
Moi,

Tämä on todennäköisesti typerä kysymys mutta kysynpä siltä:

Monessa eri uutislähteessä on uutisoitu, että tulevaisuudessa dieselautot tulevat katoamaan katukuvasta. Vähintään pienten dieseleiden valmistus ei enää kannata, sillä päästörajoista johtuen dieselversion hinta voi olla jopa 2000 â,¬ kalliimpi kuin bensan.

Harkitsen itse pari vuotta vanhan käytetyn diesel-Golfin ostamista ja mietin miten tämä tulee vaikuttaa sen kysyntään 3-5 vuoden päästä. Kysyntä vähenee, jolloin autosta on vaikeampi päästä eroon vai tarjonta vähenee, jolloin autolle on enemmän kysyntää kun uusia ei enää saa? :)
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy