Moi,
Tämä on todennäköisesti typerä kysymys mutta kysynpä siltä:
Monessa eri uutislähteessä on uutisoitu, että tulevaisuudessa dieselautot tulevat katoamaan katukuvasta. Vähintään pienten dieseleiden valmistus ei enää kannata, sillä päästörajoista johtuen dieselversion hinta voi olla jopa 2000 â,¬ kalliimpi kuin bensan.
Harkitsen itse pari vuotta vanhan käytetyn diesel-Golfin ostamista ja mietin miten tämä tulee vaikuttaa sen kysyntään 3-5 vuoden päästä. Kysyntä vähenee, jolloin autosta on vaikeampi päästä eroon vai tarjonta vähenee, jolloin autolle on enemmän kysyntää kun uusia ei enää saa?
Tämä on todennäköisesti typerä kysymys mutta kysynpä siltä:
Monessa eri uutislähteessä on uutisoitu, että tulevaisuudessa dieselautot tulevat katoamaan katukuvasta. Vähintään pienten dieseleiden valmistus ei enää kannata, sillä päästörajoista johtuen dieselversion hinta voi olla jopa 2000 â,¬ kalliimpi kuin bensan.
Harkitsen itse pari vuotta vanhan käytetyn diesel-Golfin ostamista ja mietin miten tämä tulee vaikuttaa sen kysyntään 3-5 vuoden päästä. Kysyntä vähenee, jolloin autosta on vaikeampi päästä eroon vai tarjonta vähenee, jolloin autolle on enemmän kysyntää kun uusia ei enää saa?
