Mistähän mahtaa löytyä Golf V (-05) Climatronicin sisälämpötila-anturi
Puhaltaa nätisti kylmää kun on LO asennossa mutta heti kun lämpöä nostaa pykälän ylöspäin 16.5'c niin järjestelmä alkaa työntää reilusti lämmintä ilmaa ohjaamoon.
Puhaltaa nätisti kylmää kun on LO asennossa mutta heti kun lämpöä nostaa pykälän ylöspäin 16.5'c niin järjestelmä alkaa työntää reilusti lämmintä ilmaa ohjaamoon.
