Ja lisäkysyksenä otetaan vastaan vinkkejä miten oven suojakotelon saa auki??? (Kuskin puolen ikkunan avaus veivain ei toimi, joten voisi vilkaista onko siellä joku osa väärässä paikassa.. Ketuttaa autohalliin ajaa kun joutuu oven aukasemaan saadakseen parkkilipetin, vähän noloa.. Onneksi ne nyt luulee et johtuu pakkasesta.. Mut kohta on taas kevät, ja katsastus olisi kuun loppuun..
