Kiitoksia Daatta:lle valaisevasta vastauksesta! Onhan tuota mahdollista räpeltää itsekin mutta jo auton saaminen nosturille/montulle saanti voi olla hankalaa.. Sain jonkin aikaa sitten arvion että koko auton käsittely ja maalaus kustantaa 3500-5000â,¬ joka on toki liikaa. Jos 1000-1500 egellä + tarvikkeet joku tekisi tuon suppeamman vaihtoehdon niin kiinnostaisi kovin.
