Tämä on sillai hauska tapaus, että käyntiongelma on aina poistunu, kun on korjattu ja sitten tulut takaisin. Eka kerta oli MAF. Toisella kertaa lämpöanturi. Kolmannella kertaa vaihdettiin takuuseen kaikki puolat. Ja nyt alkoi taas. Täytyy tilata letkusatsi ja vaihtaa kaikki...
