Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - peltja

#1
Tämä on sillai hauska tapaus, että käyntiongelma on aina poistunu, kun on korjattu ja sitten tulut takaisin. Eka kerta oli MAF. Toisella kertaa lämpöanturi. Kolmannella kertaa vaihdettiin takuuseen kaikki puolat. Ja nyt alkoi taas. Täytyy tilata letkusatsi ja vaihtaa kaikki...
#2
Terve!

Löytyisikö apuja Octavian kylmäkäyntiongelmiin? Osaako joku kertoa, mitä oireita koneeseen tulee, jos lisäilmapuhallin on kaput? Onko tällä oma vikakoodinsa? Onko puhallin elvytettävissä, vai Saksasta uusi?

Maffi on putsattu, lämpöanturi vaihdettu...

-JP
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy