Noh tänään oli ihan normaali ajo 60km ja nopeus oli 100-110 ja keskikulutus näytti nyt 7,8l sadalle ja paluu matka 100-125 keskikulutus oli 8,3. Ja tällä tavalla on mennyt pari kk jo. Aikasemmin pääsin 5,7l sadalle samat matkat
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - CaddymanSivuja1
#1
Caddy / Vs: Caddy maxi 1.6 TDi. Automaatti 2015vm11.05.15 - klo:16:16
Noh tänään oli ihan normaali ajo 60km ja nopeus oli 100-110 ja keskikulutus näytti nyt 7,8l sadalle ja paluu matka 100-125 keskikulutus oli 8,3. Ja tällä tavalla on mennyt pari kk jo. Aikasemmin pääsin 5,7l sadalle samat matkat
#2
Caddy / Caddy maxi 1.6 TDi. Automaatti 2015vm10.05.15 - klo:20:51
Kysyen teiltä kulutuksen määrää ko autolla. Autolla ajettu nyt 22000 ja olen ihmetellyt kulutusta. Autoa ostosta pääsin noin 1200km ja nyt en pääse enää kuin 750km . Olen jo muutaman kerran käynyt vw huollossa kysymys asiaa ja mitään selitystä ei tunnu löytyvän. Ja kun tankkaa auton niin näyttää aina 750km mahdollinen kilometri minkä pääsen ajamaan ja kun takki on tyhjä niin olen ajannut 600-650km. Pääsääntöinen ajo on moottoritie ja olen kokeillut ajaa 100-120 niin sama lopputulos aina.
Onko teillä kokemuksia ja minkä verran pääsette ajamaan ? Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |