Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - V.AG.fani

#1
Alkaa olemaan 2,4 kone loppu kuluttaa öljyä paljon ym. ja pihassa ois jouten vento 1.9TD niin arvelin että kävisikö kyseinen moottori tähän helpolla? osaako kukaan kertoa? kiitoksia jo etukäteen :)
#2
kyseessä siis 1997 sdi caddy joka jaksaa just ja just 100 kulkee ja hyytyy täysin pieneenkin mäkeen... Käynistyy hyvin mutta käynnistäessä käy kierrokset joskus korkealla. Vikakoodit luettu ei löytynyt vikoja , egr tarkastettu ei vuoda, imusarja ei tukossa ,  polttoaine suodatin vaihdettu ::). Tietääkö kukaan mistä muusta voi olla elämä kiinni?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy