Alkaa olemaan 2,4 kone loppu kuluttaa öljyä paljon ym. ja pihassa ois jouten vento 1.9TD niin arvelin että kävisikö kyseinen moottori tähän helpolla? osaako kukaan kertoa? kiitoksia jo etukäteen
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - V.AG.faniSivuja1
#1
Transporter T4 / 2,4 diiselin tilalle 1,9diesel14.05.16 - klo:14:25
Alkaa olemaan 2,4 kone loppu kuluttaa öljyä paljon ym. ja pihassa ois jouten vento 1.9TD niin arvelin että kävisikö kyseinen moottori tähän helpolla? osaako kukaan kertoa? kiitoksia jo etukäteen
#2
Caddy / Caddy on älyttömän laiska (1.9sdi)25.02.15 - klo:13:44
kyseessä siis 1997 sdi caddy joka jaksaa just ja just 100 kulkee ja hyytyy täysin pieneenkin mäkeen... Käynistyy hyvin mutta käynnistäessä käy kierrokset joskus korkealla. Vikakoodit luettu ei löytynyt vikoja , egr tarkastettu ei vuoda, imusarja ei tukossa , polttoaine suodatin vaihdettu
. Tietääkö kukaan mistä muusta voi olla elämä kiinni?
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |