Golf IV Variant 1.9 TDi vm02
Turbo on alkuperäinen.
Isompi kytkin levy on laitettu 280tkm kohalla.
Karalan lastu.
450tkm
Turbo on alkuperäinen.
Isompi kytkin levy on laitettu 280tkm kohalla.
Karalan lastu.
450tkm
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - pondicornerSivuja1
#1
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Paljonko autollasi on ajettu?03.01.15 - klo:02:32
Golf IV Variant 1.9 TDi vm02
Turbo on alkuperäinen. Isompi kytkin levy on laitettu 280tkm kohalla. Karalan lastu. 450tkm #2
Foorumin yleiset asiat / Millä autolla sinä ajat ?20.11.14 - klo:16:01
Olisi kiva tietää millä autoilla vag-arena tyypit ajelee ? <;
1. Auton malli ajettu määrä ja vm ? 2.Kauanko sinulle on ollut kyseinen auto? 3. Mitä kiitäät/moittit autosi. Hyvä joulun odotusta VAG kansalle.
#3
Golf / Jetta V (03–08) / Vs: Golf V 1.6 -2006 kummallinen nirskutus03.11.14 - klo:23:48
En usko että se tule venoista. Kampiaikselin hihnapyörältä veikkaan. Voin olla myös väärässä
#4
Yleinen VAG-keskustelu / Vag-ryhmä whatsappissa!14.09.14 - klo:00:48
Perustan whatsapp ryhmä vain VAG autoille.
numero voi laitta yv:nä Ryhmän koko on sit tuo 50max eli nopeat syö hitaat. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |