Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - pondicorner

#1
Golf IV Variant 1.9 TDi vm02

Turbo on alkuperäinen.

Isompi kytkin levy on laitettu 280tkm kohalla.

Karalan lastu.

450tkm
#2
Olisi kiva tietää millä autoilla vag-arena tyypit ajelee ? <;

1. Auton malli ajettu määrä ja vm ?

2.Kauanko sinulle on ollut kyseinen auto?

3. Mitä kiitäät/moittit autosi.

Hyvä joulun odotusta VAG kansalle.  ;D
#3
En usko että se tule venoista. Kampiaikselin hihnapyörältä veikkaan. Voin olla myös väärässä  :D
#4
Perustan whatsapp ryhmä vain VAG autoille.
numero voi laitta yv:nä
Ryhmän koko on sit tuo 50max eli nopeat syö hitaat.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy