VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: Podexter - 24.10.11 - klo:11:53

Otsikko: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 24.10.11 - klo:11:53
Auto vm 2010 (11/2010) ja haettu itse Saksasta, koska VW ei CC:n R-lineä tuo suomeen. Ajokilometrejä ostohetkellä 9500km. Väri: Candyweiß.


Tehdaslisävarusteet:

- Nahkasisustus Nappa musta tuuletetuilla etuistuimilla. 12-suuntaan sähkösäätöiset etuistuimet.
Kuljettajan istuimessa ja peileissä muistitoiminnot. Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ulkopeilit ja ympäristövalaistus.

-CC-paketti:
(Bi-Xenon -ajovalot. Ajotilanteen mukaan säätyvät. Päiväajovalot.
Sumuvalot, Takasivulasit ja takalasi tummennettu, Koristelistat ovissa, kojelaudassa ja keskikonsolissa. Jalopuulistat pähkinäpuuta. Jalopuulistat ovissa ja kojelaudassa, keskikonsoli harjattua alumiinia.

- Kaistanpitoavustin Lane Assist.
- Monitoiminäyttö Premium.
- Mukautuva vakionopeussäädin ACC ja ympäristönvalvontajärjestelmä Front Assist hätäjarrutustoiminnolla.
- Nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä vaihteenvalitsimilla (R-line).
- Panoraamakatto ja aurinkoverho.
- Peruutuskamera dynaamisilla apuviivoilla.
- Valopaketti Ambiente. (Jalkatilavalot edessä ja valolistat ovissa)
- Audioliitäntä MEDIA-IN.
- Matkapuhelinvalmius Premium Bluetooth.
- Radio- ja navigointijärjestelmä RNS 510.
- Ã,,änentoistojärjestelmä DYNAUDIO Confidence.
- Avaimeton lukitus- ja käynnistysjärjestelmä Keyless Access
- Polttoainekäyttöinen lisälämmitin (Webasto)
- Sivuturvatyynyt ja turvavyönkiristimet takana reunimmaisilla istuimilla
- Vetokoukku. Irroitettava, yhdistelmänvakautus.

ja tietenkin se R-line paketti:
- Kevytmetallivanteet VW Mallory 8x18 (Toimii talvivanteina. Kuva CC1_1)
- Etuspoileri (ei irtopala alhaalla vaan kiinteästi puskurissa)
- Sivuhelmat
- Tehtaan tummennetut takavalot
- R-line kynnyslistat ja 3-puolainen R-line ratti.

Kesätuunaus kesälle 2012:

Alle 8,5x20 Vertini Hennessey 245/30/20 Continental Sport Contact 5 kumeilla.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: 765turbo - 24.10.11 - klo:12:02
On kyllä komee kulkine. Noi sun 18" alut on jo itsessään tosi komeet et mä laittasin ehkä itse -30mm jouset tai sitten säädettävän alustasarjan ja pitäsin lookin orkkiksena.
19-20" vanteet ja kumekset=rengaskulut ja kulutus nousee eikä välttämättä tule muuta eroa ajettavuuteen kuin noussut kulutus ja kovempi rengasmeteli. Tietenkin jos raha ei ole este, niin onhan 20" pallerot tosi mehevän näköset ton kokoluokan autossa, joka reilusti tontissa. Hieno noinkin kuten sanoin :)
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Skula - 24.10.11 - klo:13:10
Pitää muistaa että vakio CC on muistaakseni maavaraltaan jotain 10,4cm.. Joten 30mm tuosta pois on aika villiä...

Ja kyl tää vaan on hieno  ;D Pisteet tälle!
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: VAG! - 24.10.11 - klo:13:15
Mun hiukan tylsä mielipide on, että älä tee mitään. R-Line on jo vakiona niin tyylikäs setti, että kannattaa kyllä tarkkaan harkita mitä tekee. Varsinkin takadiffuusorien silmpominen tarvikeputkien takia tuottaa 99 tapauksessa sadasta karseata jälkeä. Putkenpäät on aina jotenkin "melkein" kohdilla diffuusorissa ja itse leikatuista aukoista näkee jo kilometrin päähän, että ne on juurikin itse silvottu.

Rengastuskin on tällä hetkellä varsin loistava kompromissi näyttävyyden ja ajomukavuuden kannalta. Ja kuten skulakin jo totesi, ei CC ole vakionakaan mikään ocu. Lisäksi R-Line vanteet ovat ainakin omaan silmääni todella onnistuneet.

Hieno auto, hyvä voimalinja ja sopivat varusteet. Ei muuta kuin kovaa ajoa ja tervetuloa foorumille.

(Etusivuikkunat huutaa ja kovaa 50%-kalvoa.)
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Tikka - 24.10.11 - klo:17:58
Vau. Eipä taida enää lisävarusteistakaan juuri mitään puuttua..?
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: M0gstis - 24.10.11 - klo:18:22
On kyllä näyttävän näköinen Passatti, ja hyvillä varusteilla. Madaltaminen kyllä kannattaa unohtaa jos maavaraa on vaan toi rapiat kymmenen senttiä. Isoon autoon tietysti käy isot vanteet mutta ajettavuus siinä kärsii näin Suomen olosuhteissa.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Ton-1 - 24.10.11 - klo:18:35
Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 24.10.11 - klo:13:15
Mun hiukan tylsä mielipide on, että älä tee mitään. R-Line on jo vakiona niin tyylikäs setti, että kannattaa kyllä tarkkaan harkita mitä tekee.

+1

Kuvat ei nyt näytä ihan kaikkea mutta voipi olla muutoshommelit lipsauttausivat pelin helposti mad max-osaston puolelle.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Erzi - 24.10.11 - klo:18:38
Toiselta foorumilta löytyy vähän "tuunattu" CC..

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=138594 (http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=138594)


Pieni madallus olisi varmasti kiva, mutta käytännöllisyys voi tässä tapauksessa kärsiä liikaa, että kannattaisi.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 26.10.11 - klo:19:20
Kyllä perusolemus on hiukan maastovaraisempi kuin mainitut 10cm. Etuspoilerin alimman kohdan tänään mittasin maasta ja lähemmäs 18cm oli.  Voi toki olla, että se matalin kohta on auton alla, josta Skula mainitsi. Renkaiden yläreunasta lokasuojan kaareen n. 5cm, eli hiukan olisi varaa.

Täytynee kysellä varmaankin tuolta CC- palstalta, tosta madalluksesta. CC:ssähän on 140hv+ malleissa / vast. mukana vakiona säädettävä alusta (sähköinen iskunvaimennus-->Sport, normal, comfort), joka on Monroe:n tekeleitä. Nappulaa ei viitsisi heittää hukkaan, joten saakohan samaan nappiin toimimaan jonkun muun tekemät iskarit / miten maltillinen madallussarja toimii vakio "säädettävien iskarien" kanssa?

Talvirenkaat on jo ostettu 18" (235/40/18), eli Malloryt päätyvät niiden sisään.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Skula - 26.10.11 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: Podexter - 26.10.11 - klo:19:20
Kyllä perusolemus on hiukan maastovaraisempi kuin mainitut 10cm. Etuspoilerin alimman kohdan tänään mittasin maasta ja lähemmäs 18cm oli.  Voi toki olla, että se matalin kohta on auton alla, josta Skula mainitsi. Renkaiden yläreunasta lokasuojan kaareen n. 5cm, eli hiukan olisi varaa.


Tekniset tiedot paljastavat tuon faktan. Ainakin näin oli 2009 mallisessa.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 26.10.11 - klo:22:03
Olet oikeassa, katsoin tota esitepaperia, jossa strategiset mitat ja etuoven alapuolella matalin kohta 104mm. Aika matala on...
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 11.11.11 - klo:19:59
Tossa ois jo sitä madmax meininkiä, mutta liika matala. Mitä mieltä tosta katon takaosan lisämaalauksesta (panoraamakaton jälkeen)?
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Arcca - 11.11.11 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Podexter - 11.11.11 - klo:19:59
Tossa ois jo sitä madmax meininkiä, mutta liika matala. Mitä mieltä tosta katon takaosan lisämaalauksesta (panoraamakaton jälkeen)?

Tuo mustaus pitäisi saada niin että se jatkuisi ilman pykälää takalasin linjassa.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Ton-1 - 11.11.11 - klo:20:20
Lainaus käyttäjältä: Arcca - 11.11.11 - klo:20:07
Tuo mustaus pitäisi saada niin että se jatkuisi ilman pykälää takalasin linjassa.

+1
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Cyclic Stig - 11.11.11 - klo:21:26
LainaaTossa ois jo sitä madmax meininkiä, mutta liika matala.
Onko noissa vanteissa Audin keskiömerkit? Vähän noloa.... Ei sillä, että Passatti yhtään Audia häpeäisi, mutta silti.

Varsin upea teknisesti tuo sinun CC. Ja R-line tekee paljon hyvää auton ulkonäköön.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Zaasa - 11.11.11 - klo:21:30
Vitsi mitkä nakit,ajamisen nautintoa ;D
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Tony_ - 11.11.11 - klo:22:15
*drool*
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Jonde - 11.11.11 - klo:22:20
Tossa on asiallinen paketti, näitä pitäs saada suomeen enemmän.(että voisi 3v päästä ite ostaa käytettynä=)
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Docw - 11.11.11 - klo:23:25
No jo on kuminauhat kietaistu vanteille  :D

Tuosta katosta samaa mieltä kuin muutkin aiemmin. Pitäisi jatkua saumattomasti takalasiin leveyden osalta. Ulkonäöllisesti kyllä hivenen häiritsee omassakin tuo katto, varsinkin kun luukun etupuolella katto on musta. Lisäksi tuo "hainevä"-antenni mustana pistää silmään.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Pertsa - 12.11.11 - klo:11:11
Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 11.11.11 - klo:21:26
Onko noissa vanteissa Audin keskiömerkit? Vähän noloa.... Ei sillä, että Passatti yhtään Audia häpeäisi, mutta silti.
On niissä Audin keskiömerkit, koska nuo vanteetkin taitaa olla Audin OEM vanteet (olisko Q7 tai Q5 vanteet). Ei minusta tuossa mitään noloa ole. Viikko sitten näkemässäni Darth Vader A7:ssa oli Mersun 21" AMG vanteet ja Mersun keskimerkit oli vanteissa.
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 23.12.11 - klo:10:19
Kevät lähenee, kun päivätkin alkoi tänään pitenemään. ;D Vanne hankinnat siis mielessä ja pitäisi kesävanteita miettiä CC:hen (talvivanteina Malloryt).

Tässä muutama mahdollisuus (vanteessa pitäisi olla huulta ja "osakriteerinä mustat puolat", osittain haluna 10-puolainen, mutta ei välttämätöntä). Oisko muilla sattunut silmään muita vastaavia, kuin nämä kolme (ehdotuksiakin saa heittää):


Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Koivuviita - 23.12.11 - klo:10:37
Toi alimmainen niin, että keskiosat valkoisiksi.  :o
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 08.03.12 - klo:20:25
Nyt myynnissä CC:ssä olleet kesäkumit "Myydään"-palstalla. Kohta pitää alkaa niitä 19" tai 20" settejä tilaamaan... ;D

Ohessa linkki:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8784.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8784.0)
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 16.06.12 - klo:10:05
Vannepäätös konkretisoitui kesälle 2012 Vertini Hennessey 8,5x20 muodossa ja alle Contin 245/30/20 Sport Contact 5:set. Lisäsin kuvia myös ketjun alkuun

Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Ton-1 - 16.06.12 - klo:10:13
En ole CC:n muotoiluun oikein tykästynyt, tässä yksilössä on kyllä sen verran hienot diiteilit että ihan omanikin silmäni lepäävät siinä, oikein hyvä vannevalinta, sopivasti kiiltävää ja mustaa, kumpanenkin sulautuvat auton muihin yksityiskohtiin.

Tämän auton ilmaantuminen paikallensa huomataan varmasti.  8)
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Skula - 16.06.12 - klo:10:16
Upee auto(vanteetkin sopii, vaikka OEM mies olenkin).. Ja vaikka tuossa viimeaikoina olen manannut että mäkin haluan valkoisen niin, nyt ottelin kuvia tuosta nykyisestä omasta metallivärisestä audista niin.. Olen hivenen kääntynyt mullassani.. Ja josko kuitenkin metalliväri olisi valinta.. Metalliväri elää ja kiiltää, toisin kuin valkoinen(tai musta) jotka vain ovat mitä ovat... Valkoinen on kyllä hieno..

Tässä yksilössä varusteetkin ovat 'pusipusi' linjassa  ;D Iso peukku tälle autolle!

Toisaalta, uintiautoina, ei väriä pääse valitsemaan.. Joten aika näyttää mitä tässä itselle tulee.. Jos tulee mitään..
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: XUE - 16.06.12 - klo:19:26
upea peli ja täydet pisteet tuolle 3.6 V6, makee kone ja hyvät äänet!
Onko pakoputkisto vakio vai olet ajattelut avartaa äänimaailmaa?

Onko sulla talveksi eri peli, tuohan on talvella melkoinen lumiaura  ;D
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: toniv - 16.06.12 - klo:19:42
Samperi pode - hienolta näyttää! tosi komia!
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Panze - 16.06.12 - klo:22:10
Aivan mahtava peli - täydellinen paketti! Onnea ja huolettomia kilsoja!!


Sent from my iPad using Tapatalk
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 17.06.12 - klo:19:17
Lainaus käyttäjältä: XUE - 16.06.12 - klo:19:26
upea peli ja täydet pisteet tuolle 3.6 V6, makee kone ja hyvät äänet!
Onko pakoputkisto vakio vai olet ajattelut avartaa äänimaailmaa?

Onko sulla talveksi eri peli, tuohan on talvella melkoinen lumiaura  ;D


Vakioputkella vielä mennään, mutta hienot kutosen äänet voisi tosiaan tuoda vielä mukavamminkin esille, joten äänimaailman maltillinen avarrus voisi olla paikallaan. Alustan korkeus vakio, mutta hyvin menee talvellakin.

Auto on ostettu muuten Wolfsburgin tienoolta ja oli tehtaan omistuksessa, joten oli vuosi sitten "helppo" lähteä ostoreissulle. Ja ekat kilvetkin luonnollisesti WOB.... ;)
Otsikko: Vs: VW Passat CC 3.6 V6 4motion DSG R-LINE
Kirjoitti: Podexter - 19.05.13 - klo:11:21
Lisätty sisäkuvat kevätsiivouksen jälkeen (1kpl alkuun ja loput tähän).