Miten voi katsoa äänestyksen tuloksen jos ei itse halua/voi äänestää?
Esimerkki: Audi B8 tärinästä on äänestys. Koska en itse omista Audia, en näe järkeväksi painaa mitään napeista. Silti haluaisin katsoa kuinka yleinen tuo ongelma on ko. autossa.
Sen äänestyksen oikealla puolella on valinta "katsele tuloksia", siitä pääset katsomaan äänestystilannetta.
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 12.12.09 - klo:11:19
Sen äänestyksen oikealla puolella on valinta "katsele tuloksia", siitä pääset katsomaan äänestystilannetta.
Eipä näy sellaista painiketta, ainoa on alapuolella oleva "äänestä".
Kyse on siis tästä äänestyksestä http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=32.0 (http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=32.0)
Sen sijaan esimerkiksi tässä tuo katsele tuloksia näkyy vaikken ole siinäkään äänestänyt
http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=254.0 (http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=254.0)
Kummallista ???
Ã,,änestyksen aloittaja on ilmeisesti ruksinut tulosten näyttämisen vaihtoehdoksi:
"Näytä tulokset vain äänestämisen jälkeen" tai
"Näytä tulokset vasta kun äänestys on päättynyt"
Eli siksi eivät näy kaikille. Kieltämättä hieman harmittavaa "sensuuria" ???
Lisää ohjeistamisen tarvetta, eli pitäisi muistuttaa ettei pakota äänestämään jos kysymys on sellainen etteivät kaikki voi siihen osallistua.