VAGarena.fi

Yleiset => Foorumin yleiset asiat => Ohjeet ja vinkit => Aiheen aloitti: Arcca - 12.12.09 - klo:11:14

Otsikko: Äänestyksen katsominen?
Kirjoitti: Arcca - 12.12.09 - klo:11:14
Miten voi katsoa äänestyksen tuloksen jos ei itse halua/voi äänestää?

Esimerkki: Audi B8 tärinästä on äänestys. Koska en itse omista Audia, en näe järkeväksi painaa mitään napeista. Silti haluaisin katsoa kuinka yleinen tuo ongelma on ko. autossa.
Otsikko: Vs: Äänestyksen katsominen?
Kirjoitti: Karvis - 12.12.09 - klo:11:19
Sen äänestyksen oikealla puolella on valinta "katsele tuloksia", siitä pääset katsomaan äänestystilannetta.
Otsikko: Vs: Äänestyksen katsominen?
Kirjoitti: Arcca - 12.12.09 - klo:12:21
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 12.12.09 - klo:11:19
Sen äänestyksen oikealla puolella on valinta "katsele tuloksia", siitä pääset katsomaan äänestystilannetta.
Eipä näy sellaista painiketta, ainoa on alapuolella oleva "äänestä".
Kyse on siis tästä äänestyksestä http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=32.0 (http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=32.0)

Sen sijaan esimerkiksi tässä tuo katsele tuloksia näkyy vaikken ole siinäkään äänestänyt
http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=254.0 (http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=254.0)
Kummallista  ???
Otsikko: Vs: Äänestyksen katsominen?
Kirjoitti: Oculus - 12.12.09 - klo:14:39
Ã,,änestyksen aloittaja on ilmeisesti ruksinut tulosten näyttämisen vaihtoehdoksi:

"Näytä tulokset vain äänestämisen jälkeen" tai
"Näytä tulokset vasta kun äänestys on päättynyt"

Eli siksi eivät näy kaikille. Kieltämättä hieman harmittavaa "sensuuria"  ???
Otsikko: Vs: Äänestyksen katsominen?
Kirjoitti: Jyri - 13.12.09 - klo:00:57
Lisää ohjeistamisen tarvetta, eli pitäisi muistuttaa ettei pakota äänestämään jos kysymys on sellainen etteivät kaikki voi siihen osallistua.