Onkohan kukaan foorumilaisista leikkinyt uuden transporterin ja VCDS:n kanssa?
esim päiväajovalojen/parkkien yhteistoiminta, navin yms.
eniten kiinnostaisi kuitenkin, saakohan transuun "staging" ominaisuuden MFD näytölliseen mittaristoon?
Kiitos
Lainaus käyttäjältä: jugih - 28.07.11 - klo:23:02
eniten kiinnostaisi kuitenkin, saakohan transuun "staging" ominaisuuden MFD näytölliseen mittaristoon?
Kiitos
ei saa. kiitos.
Lähteekö T5 GP mallista turvavyöhäly/muistutin pois "normaaliin" tapaan mittaristosta koodaamalla?
Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 14.05.12 - klo:22:07
Lähteekö T5 GP mallista turvavyöhäly/muistutin pois "normaaliin" tapaan mittaristosta koodaamalla?
Lähtee vain vcdsllä koodaamalla
Lainaus käyttäjältä: jugih - 15.05.12 - klo:21:34
Lähtee vain vcdsllä koodaamalla
Siis tarkoitin kysymyksessäni tässä VCDS topikissa että lähteehän se sieltä mittaristosta VCDS:llä koodaamalla samaan tapaan kuin muissakin autoissa? :D
Ei tästä GP:stä yhtäkkiä löydy avustavaa tietoa lähteistäni, joten pikku apu ennen koodailuja on aina tarpeeseen.