VAGarena.fi

Tekniikka => Elektroniikka => VCDS (VAGCOM) => Aiheen aloitti: jugih - 28.07.11 - klo:23:02

Otsikko: T5 GP ja VCDS
Kirjoitti: jugih - 28.07.11 - klo:23:02
Onkohan kukaan foorumilaisista leikkinyt uuden transporterin ja VCDS:n kanssa?
esim päiväajovalojen/parkkien yhteistoiminta, navin yms.

eniten kiinnostaisi kuitenkin, saakohan transuun "staging" ominaisuuden MFD näytölliseen mittaristoon?
Kiitos
Otsikko: Vs: T5 GP ja VCDS
Kirjoitti: jugih - 13.09.11 - klo:19:44
Lainaus käyttäjältä: jugih - 28.07.11 - klo:23:02
eniten kiinnostaisi kuitenkin, saakohan transuun "staging" ominaisuuden MFD näytölliseen mittaristoon?
Kiitos

ei saa. kiitos.
Otsikko: Vs: T5 GP ja VCDS
Kirjoitti: Guest-233477 - 14.05.12 - klo:22:07
Lähteekö T5 GP mallista turvavyöhäly/muistutin pois "normaaliin" tapaan mittaristosta koodaamalla?
Otsikko: Vs: T5 GP ja VCDS
Kirjoitti: jugih - 15.05.12 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 14.05.12 - klo:22:07
Lähteekö T5 GP mallista turvavyöhäly/muistutin pois "normaaliin" tapaan mittaristosta koodaamalla?

Lähtee vain vcdsllä koodaamalla
Otsikko: Vs: T5 GP ja VCDS
Kirjoitti: Guest-233915 - 17.05.12 - klo:09:55
Lainaus käyttäjältä: jugih - 15.05.12 - klo:21:34
Lähtee vain vcdsllä koodaamalla
Siis tarkoitin kysymyksessäni tässä VCDS topikissa että lähteehän se sieltä mittaristosta VCDS:llä koodaamalla samaan tapaan kuin muissakin autoissa? :D

Ei tästä GP:stä yhtäkkiä löydy avustavaa tietoa lähteistäni, joten pikku apu ennen koodailuja on aina tarpeeseen.