Passat 1.9 96kW -04. Turbo on viheltänyt jonkun aikaa. Nyt alkoi suhisemaan kun ahtoletku oli irronnut egr: n liitoksesta. Huomasin myös kumiletkussa halkeaman, varmaan siitä viheltänyt? Paikkasin(huonosti) halkeaman ja vedin letkut nippusiteillä liitoksista. Nyt ei nippusiteet kestä kierroksia vaan ampuu letkun irti ja öljypilven pakoputkista. Kynnet letkusta on hajalla. Ahtaako turbo liikaa vai saisiko letkun jotenkin pysymään liitoksessa?
Taitaa olla huono kiinnitys syynä.
Onko noihin jotain korjauskikkaa vai pitääkö etsiä vähemmän kulunut putki?
Oliko se kiinnitys sellainen metallisanka? Ei jaksa muistaa kun myin omani 15v sitten...