VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat B7 (11-14) => Aiheen aloitti: IsoTepa - 23.06.26 - klo:16:22

Otsikko: 2.0 TDI startatessa häviää sähköt
Kirjoitti: IsoTepa - 23.06.26 - klo:16:22
Jaahas uutta ongelmaa pukkaa.

Välillä auto starttaa normaalisti, välillä "säpsättäen" ja välillä kun avaimen painaa pohjaan niin koko auto menee mykäksi, aivan kuin ei akkua olisikaan. Plussanapa irti ja takaisin niin virrat palaa ja auton saa käymään.

Molemmissa akuissa hyvin virtaa (edessä 12.7 ja likimain samat takana).

Onko kenelläkään tullut moista vastaan tai ideaa mistä lähteä vikaa etsimään?